تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
3

نشست مشترک رئیس سازمان جهاد کشاورزی با فرمادهی سپاه امام سجاد(ع)

  • کد خبر : 9799
  • 08 مهر 1398 - 10:04
نشست مشترک رئیس سازمان جهاد کشاورزی با فرمادهی سپاه امام سجاد(ع)

نشست مشترک رئیس سازمان جهاد کشاورزی و فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مدیران ستادی و فرماندهان ارشد بسیج و سپاه با محوریت محرومیت زدایی و اشتغال برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان در تولید محصولات کشاورزی خارج از فصل دارای ظرفیت عظیمی می باشد.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی در بحث توانمدی روستائیان اقدام به انجام فعالیت های زیادی از جمله واگذاری اراضی مزارع پرورش میگو و ماهی و گلخانه ای و برپایی صندوق های خرد زنان کرده است که منجر به اشتغالزایی و درامد پایدار در استان و حفظ زنجیره تولید می گردد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) نیز تصریح کرد: محرومیت زدایی و اشتغال و معیشت مهمترین دغدغه مردم است و حوزه کشاورزی انصافا خوب عمل کرده است چه در زمان جنگ تحمیلی بعنوان سنگر سازان بی سنگر و بعد از آن در سازندگی و تولید در کشور.

وی ادامه داد: ما ظرفیت های بالقوه ای در سپاه در اختیار داریم که تمایل داریم در اختیار صنعت کشاورزی و قشر محروم جامعه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی قرار دهیم.

این مقام مسئول افزود: ما در مجموعه سپاه می توانیم در زمینه های مالی، ترابری، شبکه فروش و بازاریابی و حتی نیروی انسانی برای توسعه طرح های کشاورزی تجربیات و منابع خود را در اختیار کشاورزان قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.