تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

معاون استاندار هرمزگان: مدیران از بازکردن گره های مردم نهراسند

  • کد خبر : 35335
  • 11 خرداد 1402 - 10:56
معاون استاندار هرمزگان:
                                مدیران از بازکردن گره های مردم نهراسند

هرمزگان امروز – معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان هرمزگان گفت: رفع مشکلات مردم اولویت همه مدیران باشد و از گره‌گشایی مردم هرگز نهراسید و هر جا موردی قابل اجرا نیست با صداقت و قاطع به آنها بگویید تا دچار سردرگمی در بوروکراسی اداری نشوند.

محسن خاکی نهاد صبح امروز (۱۱ خردادماه) در نشست شورای اداری شهرستان بستک با قدردانی از دلسوزی ها و دغدغه امام جمعه و فرماندار ساعی و پرتلاش شهرستان بستک بیان کرد: با توجه به انگیزه و انرژی فرماندار و امام جمعه این شهرستان در سایه همدلی و تلاش و پیگیری آینده خوبی در شهرستان رقم می‌خورد.

وی بر همدلی همه ارکان دولت و نظام در شهرستان برای ارائه بهترین خدمات به مردم تاکید کرد و گفت: با تواضع در خدمتگذاری به مردم، از سردرگمی آنان در دریافت خدمات دولتی جلوگیری کنیم.

دبیر شورای اداری استان با تاکید بر اینکه مرام دولت سیزدهم ، دولت ایران قوی ، پاسخگویی و رفع مشکلات مردم است گفت: کار مردم باید با رسیدگی ‌و پیگیری انجام شود.

 دکتر خاکی نهاد با اشاره به شروع فرایند انتخابات و پرهیز مدیران از ورود به مسائل انتخاباتی تاکید کرد: هیچ مدیر دولتی حق ندارد له یا علیه کاندیداها موضع‌گیری کند بلکه به وظایف خود که همان فراهم کردن بستر برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است، بپردازند.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی و سایر متولیان در برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان در شهرستان بر حضور مدیران در میز ارتباطات مردمی پایگاه های اقامه نماز جمعه نیز تاکید و تصریح کرد: مدیران باید حداقل ماهی یکبار در پایگاه های اقامه نماز شهرستان ها حاضر و در دیدار چهره به چهره ، پاسخگوی مردم باشند.

معاون استاندار یا بیان اینکه خیرین با همیاری و مشارکت در بخش های سلامت، آموزش، ورزش و سایر بخشها، دین و تکلیف خود را ادا کرده اند، گفت،: دستان جامعه خیرین را می بوسم و حالا نوبت ما دولتی هاست تا با کمک آنان، مردم بتوانند از خدمات مختلف بهره مند شوند.

در این نشست مدیران ادارات آب، برق ، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی  و تعدادی دیکر از مدیران به تشریح اقدامات‌ و بیان نیازهای شهرستان پرداختند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=35335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.