تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور جهان است

  • کد خبر : 15400
  • 28 فروردین 1398 - 17:12

وزارت اطلاعات متعلق به نظام است و وابستگی به احزاب و جریان‌های سیاسی ندارد و در وزارت اطلاعات یک جناح وجود دارد و آن جناح انقلاب اسلامی است.

به گزارش هرمزگان امروز مدیرکل اطلاعات هرمزگان در نشستی خبری در آستانه هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و با حضور خبرنگاران و مدیران رسانه‌های دیداری و مطبوعات هرمزگان گفت: با توجه به وجود مناقشه‌های زیاد در منطقه و وجود سربازان و نیرو‌های نظامی آمریکا در خاورمیانه، حفظ امنیت در داخل کشور، اقدامی بزرگ و جهادی است.

وی گفت: در این شرایط، وجود امنیت در کشور موجب تعجب دستگاه‌های اطلاعاتی کشور‌های بیگانه شده است.

ساعد با اشاره به حوادث و اغتشاش‌های پس از ۹ دی ۱۳۹۶ در برخی از استان‌های کشور افزود: پس از ۹ دی ۱۳۹۶ تا بهمن ۱۳۹۷، دشمن سعی کرد با شناسایی برخی از چالش‌ها در کشور و انتقال اطلاعات آن به نیرو‌های خود در رسانه‌های مختلف و با کمک عربستان سعودی و برخی از کشور‌های دیگر، طرح‌هایی برای ایجاد نا امنی در کشور برنامه ریزی کنند، اما شکست خوردند.

وی افزود: در روز‌های وقوع اعتراض‌ها در کشور دشمن سعی کرد با توطئه‌های خود، شایعه احتمال تقابل نظامی بین برخی از کشور‌های منطقه و فرامنطقه‌ای را پراکنده کند اما رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، با توجه به شناخت دشمن از توانایی‌های نظامی ایران، هیچ جنگی رخ نخواهد داد.

مدیرکل اطلاعات هرمزگان گفت: آمریکایی‌ها در دوسال گذشته سعی کردند ایران را از معادله‌های منطقه‌ای حذف کنند، اما با توجه اتفاق‌های رخ داده در منطقه همه متوجه شدند که هیچ معادله‌ای در منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست.

ساعد افزود: سعی در ایجاد تفرقه بین مسولان و مردم، استفاده از برخی خلاء‌های امنیتی و مشروعیت زدایی از نظام جمهوری اسلامی ایران از مهمترین طرح‌هایی بود که آمریکا با جدیت بیشتری در دو سال گذشته پیگیری کرد.

وی گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه این توطئه‌ها نقش بر آب شد.

مدیرکل اطلاعات هرمزگان همچنین با اشاره به تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت در داخل و خارج از کشور افزود: اکنون امنیت کشور در بین کشور‌های منطقه بی مانند است

وی افزود: وزارت اطلاعات متعلق به نظام است و وابستگی به احزاب و جریان‌های سیاسی ندارد و در وزارت اطلاعات یک جناح وجود دارد و آن جناح انقلاب اسلامی است.

ساعد گفت: وجود امنیت در ایران اسلامی در تمام دنیا بی نظیر است و این مرهون مردم، وزارت اطلاعات و جامعه اطلاعاتی است.

وی افزود: موفقیت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در مقابله با گروه‌های توریستی و نفوذ و مبارزه با مفاسد اقتصادی نشان دهنده این است که وزارت اطلاعات با اعتماد به نفس و تسلط کامل با هرگونه اقدام مخل امنیت برخورد می‌کند.

مدیر کل اطلاعات هرمزگان گفت: بدون شک شکوفایی اقتصادی و فرهنگی در سایه امنیت محقق می‌شود و آرامش و امنیت رهاورد مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان است و معمولا وزارت اطلاعات همه اقدامات خود را رسانه‌ای نمی‌کند و خیلی از مواقع با این اقدامات جلوی بسیاری از رخداد‌های امنیتی گرفته می‌شود.

وی با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور و خبر‌های غم انگیز در این حادثه گفت: ایجاد وحدت و انسجام در بین مسولان، احساس وظیفه و مشارکت مردم برای جبران خسارت‌ها و ناکامی دشمن در رسیدن به اهداف خود از ثأثیر‌های مثبت این حادثه ناگوار است.

ساعد افزود: در این حادثه با توجه به خنثی شدن توطئه‌های دشمن، آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد.

مدیرکل اطلاعات هرمزگان گفت: بر خلاف خواست دشمن، این اقدام موجب افزایش محبوبیت سپاه در داخل و خارج از کشور شد.

وی افزود: جلوگیری از ورود کمک‌های کشور‌های خارجی به سیل زدگان از دیگر توطئه‌های آمریکا بود.

مدیرکل اطلاعات هرمزگان در پایان این نشست خبری، هوشیاری و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی، دوری از تأثیر گرایش‌های سیاسی و حزبی در اطلاع رسانی، تبیین سبک زندگی اسلامی –ایرانی به مردم، برنامه ریزی در جنگ نرم، حفظ آبروی مردم، حمایت از کالای ایرانی، خنثی کردن عملیات روانی دشمن و امید آفرینی در جامعه را از مهمترین وظایف فعالان رسانه‌ای دانست.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.