تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
2

عناصر زندگینامه داستانی دفاع مقدس ،در حوزه هنری هرمزگان ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • کد خبر : 1319
  • 01 مهر 1395 - 12:54
عناصر زندگینامه داستانی دفاع مقدس ،در حوزه هنری هرمزگان ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ما سرمایه های با ارزشی در دوره دفاع مقدس داریم که هر کدام از آنها می توانند منبع مطالعاتی بسیار مفیدی برای نویسندگانمان باشند و اگر هنرمندی بخواهد در این خصوص به فعالیت بپردازد ، می تواند از دیدگاههای گوناگونی به بحث دفاع مقدس و ادبیات جنگ ورود کند.

به گزارش هرمزگان تودی ، انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنری هرمزگان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، در خصوص برگزاری این کارگاه اظهار داشت : ما در زمینه ادبیات دفاع مقدس موضوعات زیادی داریم که هنوز به آن پرداخته نشده است و جا دارد تا اهل قلم به صورت جدی تری به این بخش ورود کنند چرا که در این بخش سوژه های بسیار و اثرگذاری برای کار وجود دارد.رییس حوزه هنری هرمزگان در ادامه تصریح نمود : کتاب های منتشر شده در زمینه دفاع مقدس در بخشهای مختلف داستان کوتاه و بلند ، پژوهش ، زندگینامه ، خاطره و… مخاطب خاص خود را پیدا کرده است.

وی ادامه داد : ما سرمایه های با ارزشی در دوره دفاع مقدس داریم که هر کدام از آنها می توانند منبع مطالعاتی بسیار مفیدی برای نویسندگانمان باشند و اگر هنرمندی بخواهد در این خصوص به فعالیت بپردازد ، می تواند از دیدگاههای گوناگونی به بحث دفاع مقدس و ادبیات جنگ ورود کند.

در ادامه ، حاضرین دراین نشست ، به شخصیت پردازی بسیار خوب و لحن و زبان بسیار محکم این اثر اشاره نموده و به بیان ویژگیهای خاص آن پرداختند. در پایان این کارگاه ، شرکت کنندگان نظرات و دیدگاه های خود را در مورد زندگینامه این شهید و ادبیات انقلاب و دفاع مقدس بازگو نموده و نظرات ارائه شده به بحث گذاشته شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1319

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.