تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
2

شناسایی، ساماندهی و مدیریت توقف گاهها و شناورهای شهرستان بندرعباس یک فرایند است که باید توسط همه دستگاههای ذیربط و بصورت مستمر انجام گردد.

  • کد خبر : 24262
  • 04 دی 1399 - 10:15
شناسایی، ساماندهی و مدیریت توقف گاهها و شناورهای شهرستان بندرعباس یک فرایند است که باید توسط همه دستگاههای ذیربط و بصورت مستمر انجام گردد.
جلسه ساماندهی شناورهای فاقد هویت شهرستان به ریاست عزیزاله کناری فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز، جلسه ساماندهی شناورهای فاقد هویت شهرستان به ریاست عزیزاله کناری فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

عزیزاله کناری فرماندار در این جلسه گفت: برای ساماندهی این شناورها لازم است یک فرایند کامل و در کنار هم انجام شود که شامل: شناسایی، ساماندهی و نظارت بر فعالیت کارگاههای تولید کننده شناور توسط سازمان صمت و اداره کل بنادر، پلاک گذاری شناورها توسط دریابانی و شناسنامه دار نمودن آنها بر حسب فعالیتی توسط شیلات، میراث فرهنگی، بنادر و سایر دستگاههای ذیربط است. وی در ادامه افزود : دریابانی و نیرو دریایی سپاه نظارت کنند تمامی شناورها متوقف در طول سواحل را به سمت توقفگاه های مجاز اعلامی توسط بنادر هدایت کنند و مانع توقف در خارج از توقفگاهای مجاز شوند و این نظارت استمرار داشته باشد. کناری خاطرنشان کرد: دریابانی و گارد حفاظت شیلات و میراث فرهنگی از تردد و فعالیت شناورهای فاقد مجوز جلوگیری و آنها را با رعایت ضوابط ساماندهی کنند. این مقام مسئول همچنین گفت: دریابانی از تردد و فعالیت شناورهای فاقد پلاک در سطح دریا جلوگیری و شیلات شهرستان از خروج هرگونه شناور با حمل بار ماهی از بندرصیادی جلوگیری نماید. عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: پلیس راهور از توقف هرنوع قایقی در حریم معابر شهری جلوگیری و درصورت لزوم توقیف کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24262
  • منبع : روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.