تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
3

دوره آموزشی تربیت ناظرین فنی مزارع پرورش میگو

  • کد خبر : 13490
  • 17 دی 1398 - 10:00
دوره آموزشی تربیت ناظرین فنی مزارع پرورش میگو

رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان از برگزاری دومین دوره آموزشی تربیت ناظرین فنی مزارع پرورش میگو باهمکاری شیلات هرمزگان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: محسن سالاری با اشاره به اهمیت آموزش و ارتقای سطح علمی ناظرین فنی در راستای ارائه خدمات بهتر گفت: خوشبختانه همکاری و هماهنگی خوبی بین اداره کل شیلات هرمزگان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان در این راستا وجود دارد.

وی با بیان اینکه در بخش اول این دوره آموزش مدیریت مزارع پرورش میگو برای بیش از ۳۵ نفر از مسئولین فنی و اعطای نظام مهندسی برگزار گردید تصریح کرد: این دوره ۸ ساعته به منظور افزایش توانمندی علمی مسئولین فنی و همچنین آگاهی نسبت به آخرین روش های پرورشی توسط مدرس دوره دکتر محمدرضا زاهدی برگزار شده است .

رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه در پایان دوره از افراد شرکت کننده آزمون کتبی گرفته می شود که در صورت قبولی در آزمون و بعد از گذراندن مصاحبه علمی در صورت قبولی در هر دومرحله گواهینامه آموزشی اعطا می شود.
سالاری افزود: این دوره آموزشی مشتمل بر آموزش هشت دوره مدیریتی بوده که در فوصل ۱۵دیماه جاری تا ۲۴ دیماه جاری برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.