تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
4

حمایت از بخش خصوصی عامل پیشرفت و آبادانی کشور

  • کد خبر : 8068
  • 09 شهریور 1398 - 11:33
حمایت از بخش خصوصی عامل پیشرفت و آبادانی کشور

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس گفت: با تلاش دولت مردان با وجود تحریم و فشار اقتصادی دشمن اقتصادی کشور فعال است

به گزارش هرمزگان امروز و به نقل از خبرگزاری صداوسیما خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: امروز کشور با تروریسم اقتصادی مواجه است و برای مقابله با آنان باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در توسعه و آبادانی بهره بیشتری برد.

وی در بخشی از سخنان خود افزود: جشن عاطفه‌ها یکی از ابتکارات ارزشمند کمیته امداد است که با همت مردم در آستانه سال تحصیلی برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم و شهادت رجایی و باهنر و ۱۲ شهریور روز شهادت رئیس علی دلواری روز مبارزه با استعمار گفت: ایران از آغاز انقلاب تاکنون بیشترین آسیب تروریسم دیده است.

حجت الاسلام عبادی زاده با تاکید بر اینکه در اقتصاد مقاومتی بایستی به صنعت چاپ توجه شود افزود باید برای چاپ و انتشار نشریات در استان برنامه‌ریزی و حمایت بیشتری شود.

امام جمعه بندرعباس به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: جوانان، مخاطب اصلی این بیانیه هستند که باید با تبیین وقایع گذشته، گسست ایجادشده بین نسل گذشته و نسل جوان را برطرف کرد.

وی گفت: برای آگاهی بیشتر جوانان و مصون ماندن آنان در برابر تهاجم‌های فرهنگی دشمنان رسانه‌ها و صداوسیما وقایع گذشته را نقل کنند.

وی در پایان با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: مردم با همه توان خود برای برگزاری مراسم‌های مذهبی در ماه محرم بکوشند و این ماه را گرامی بدارند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.