تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

حرکت به سمت مجازی شدن برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شایسته تقدیر است

  • کد خبر : 25160
  • 24 دی 1399 - 12:35
حرکت به سمت مجازی شدن برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شایسته تقدیر است
شهرداربندرعباس گفت: اقدام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به سمت مجازی شدن برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی قابل تقدیر است.

به گزارش هرمزگان امروز، عباس امینی‌زاده در جلسه شورای اداری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در دو ماه باقیمانده تا پایان سال ۱۳۹۹ باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری حرکت‌های خوبی را آغاز کرده است، ادامه داد: این سازمان در زمان کرونا بدون تعطیلی فعالیت‌های خود، به صورت مجازی برنامه‌ها را دنبال می‌کند.

شهرداربندرعباس خاطرنشان کرد: علم، تجربه و انگیزه وقتی در کنار هم قرار بگیرد، کار تیمی خوب و قوی انجام می‌شود و نقش سازمان فرهنگی برای ما ملموس‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت کار در این سازمان تکریم ارباب رجوع است، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع شما با سازمان‌ها و دیگر مناطق متفاوت بوده و مخاطب خاص خود را دارد که نیازمند توجه بیشتر است.

امینی‌زاده با تاکید بر استفاده از فضای مجازی در برگزاری برنامه‌ها و اعلام عمومی رخدادای فرهنگی، هنری و ورزشی، افزود: حوزه فضای مجازی به شدت مورد استفاده مردم قرار گرفته که حتی در خدمات، آموزش، فرهنگ و حتی ورزش‌های خانگی نیز در بستر این ظرفیت دنبال می‌شود.

شهردار بندرعباس در ادامه نیز با اظهار اینکه حواشی در همه دستگاه‌ها وجود دارد، گفت: اینکه شما به حواشی کشیده شوید و نتوانید کار کنید، اصلا جایز نیست، زیرا مهم این است که ما در درگیری‌ها، حواشی و مشکلات کار را خوب انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25160
  • منبع : روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.