تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

تعامل مردم و مسئولین در اجرای طرح های زیربنایی ضامن رفاه و آسایش عمومی است

  • کد خبر : 806
  • 06 شهریور 1395 - 11:45
تعامل مردم و مسئولین در اجرای طرح های زیربنایی ضامن رفاه و آسایش عمومی است

ملایی مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای ازاجرای طرح احیاءو تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی دراستان خبر داد و اظهار داشت :هدف از اجرای این طرح صیانت و مراقبت از آب به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار دراستان وتحویل آب سالم به نسل های آینده است

به گزارش هرمزگان تودی مدیر عامل آب منطقه ای هرمزگان در برنامه تلوزیونی (کِیله)با تبریک هفته دولت گفت : مشارکت مردم دراجرای هر طرح عمرانی علاوه بر سرعت بخشیدن درارائه خدمات تضمین کننده رفاه عمومی است .

وی با اشاره به وضعیت بحرانی آب که ناشی از خشکسالیهای اخیر وعدم رعایت موازین قانونی دربهره برداری از منابع آب است رمز موفقیت در عبور از بحران و همدلی و همراهی مردم با مسئولین دانست .

ملایی مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای ازاجرای طرح احیاءو تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی دراستان خبر داد و اظهار داشت :هدف از اجرای این طرح صیانت و مراقبت از آب به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار دراستان وتحویل آب سالم به نسل های آینده است .

مدیر عامل آب منطقه ای هرمزگان با اشاره به آموزه های دینی و ضرورت پرهیز از اصراف ،مردم را به دقت در مدیریت مصرف و استفاده بهینه از آب در بخش های شرب ،کشاورزی و صنعت دعوت کرد .

ملایی با بر شمردن طرح های عمرانی آب هرمزگان اظهار امیدواری کرد ،با اجرای طرح سرنی در شرق میناب دولت خدمتگزار گامی مهم در رفع محرومیت از منطقه برخواهد داشت .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.