تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
2

تحویل ۱۵دستگاه موتور وخودرو به هشت پایگاه حفاظت منابع آبزیان

  • کد خبر : 12844
  • 26 آذر 1398 - 10:21
تحویل ۱۵دستگاه موتور وخودرو به هشت پایگاه حفاظت منابع آبزیان

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از تحویل مجموعا ۱۵دستگاه موتور سیکلت و خودرو به هفت پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سرهنگ حسن آزادی با بیان اینکه این مهم در راستای تقویت پایگاه های حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان صورت گرفته است گفت: خوشبختانه با پیگیری های فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات کشور و همکاری مدیرکل شیلات هرمزگان و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و طبق قراردادی که سازمان شیلات ایران با وزارت دفاع منعقد نموده نوسازی امکانات ( شناور ، خودرو ، موتور سیکلت و…) یگان حفاظت منابع آبزیان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان هشت دستگاه خودروی وانت دو کابین با ارزشی بالغ بر ۸۰۰میلیون تومان تحویل پایگاه های حفاظت منابع آبزیان استان شده است گفت:همچنین ۷ موتور سیکلت با ارزشی بالغ بر ۱۳۰میلیون تومان نیز به این پایگاه ها تحویل شده است.

سرهنگ آزادی افزود: پایگاه های حفاظت منابع جاسک،کوهستک، کلاهی، قشم، بندرعباس، بندرلنگه و پارسیان از این وسایل نقیله بهره مند شده اند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان تصریح کرد بدون شک تحویل این وسایل نقلیه نقش بسزایی در ارتقای توان عملیاتی و کاهش صید غیر مجاز خواهد داشت.

این مقام مسئول همچنین از انجام هماهنگی های لازم جهت ایجاد پایگاه حفاظت منابع آبزیان جزیره  کیش خبر داد و افزود:امید است در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح پایگاه حفاظت منابع آبزیان جزیره  کیش خواهیم بود.

در ادامه فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان  با بیان اینکه حفاظت از ذخایر آبزیان و صید اصولی و پایدار را یکی از اولویت های مهم شیلات خواند.

سرهنگ آزادی  با اشاره به  تعامل و حمایت ها و همکاری های دریابانی با یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان، از مسئولین و مردم و جامعه صیادی  خواست تا با حمایت های بیشتر این یگان را در انجام ماموریت های محوله یاری نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.