تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
10

برگزاری مراسم معارفه سرپرست اداره پست شهرستان بستک

  • کد خبر : 11343
  • 20 آبان 1398 - 13:48
برگزاری مراسم معارفه سرپرست اداره پست شهرستان بستک

مراسم معارفه سرپرست اداره پست شهرستان بستک در روز یکشنبه ۱۹/۰۸/۱۳۹۸ در محل ساختمان اداره پست شهرستان بستک برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز: در ابتدای این مراسم، “سعید جعفری” مدیرکل پست استان هرمزگان، ضمن یادآوری زحمات زنده یاد “عباس زلفرخش” رییس سابق اداره پست شهرستان بستک و طلب آمرزش و مغفرت برای شادروان، با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده در این شهرستان گفت: برای پیشرفت و ترقی پست شهرستان بستک از تمامی تلاش و توان خود بهره ببرید و امیدوارم که با توجه به علاقه مندی، توانایی و دانش “عباس زاده” سرپرست جدید اداره و با استفاده از ظرفیت و توان بسیار خوب همکاران و خلق ایده های جدید، زمینه جذب منابع جدید، بهبود خدمات در همه شاخص ها، توسعه سریع پست بستک و رضایتمندی هر چه بیشتر مردم فراهم گردد.

جعفری ادامه داد: “زمان “در انجام تمامی مراحل خدمات پستی شاخص بسیار مهمی است و در صورت توجه به این موضوع و تلفیق ان با کیفیت می توان به اهداف تعیین شده رسید.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت : پست شهرستان بستک باید در برنامه های آتی خود، به بهره گیری از فرآیند های الکترونیکی در ارائه خدمات بهینه به مردم در راستای ایجاد تسهیلات برای مشتریان و کاهش هزینه ها توجه بیشتری نماید.

“زین العابدین عباس زاده”سرپرست جدید اداره پست بستک نیز گفت: به لطف و اراده خداوند، تمام همت و تلاشم را در کنار همکاران فهیم به نحوی به کار می گیرم تا در آینده ای نه چندان دور آثار رشد پرشتاب را مشاهده کنیم.

در پایان این مراسم از سوی جعفری، مدیرکل پست استان هرمزگان حکم انتصاب “زین العابدین عباس زاده” به عنوان سرپرست اداره پست شهرستان بستک تحویل نامبرده گردید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.