تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
5

برگزاری اولین نشست کارگروه تخصصی توسعه پرورش ماهی در قفس

  • کد خبر : 13122
  • 02 دی 1398 - 10:12
برگزاری اولین نشست کارگروه تخصصی توسعه پرورش ماهی در قفس

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان از برگزاری اولین نشست کارگروه تخصصی توسعه پرورش ماهیان دریایی ( پرورش ماهی در قفس) در این استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز:  حمیدرضا نصیری اظهار داشت: اولین جلسه کارگروه توسعه پرورش ماهیان دریایی ( پرورش ماهی در قفس) در راستای ایفای وظایف سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان به منظور آموزش و نظارت تخصصی بر واحدهای پرورش ماهی در دریا روز گذشته برگزار شد.

وی افزود: ایجاد زمینه برای ارتباط  نزدیک با نخبگان، صاحب نظران و کارشناسان سازمان های دولتی مرتبط ، دانشگاه ها ، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، کارشناسان بخش خصوصی و تشکل های تخصصی مردم نهاد و همچنین بهره گیری از دیدگاههای تخصصی برای تشریح، تبیین و حل مسایل و مشکلات، توسعه و شناسایی مزیت ها، اولویت ها و آینده نگری در خصوص توسعه پرورش ماهیان دریایی ( پرورش ماهی در قفس) از اهم اولویت های مهم برگزاری این کارگاه تخصصی بود.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان همچنین در ادامه بهره گیری از ظرفیت های منطقه ای ، ملی و ایجاد هماهنگی میان نهاد های استانی تصمیم گیر و سیاست گذار با بهره برداران این بخش را از دیگر اهداف برگزاری این کارگروه دانست و افزود:  اولین نشست کارگروه تخصصی به عنوان اطاق فکر توسعه پرورش ماهیان دریایی ( پرورش ماهی در قفس) با محوریت و ابتکار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان می باشد.

نصیری در پایان با اشاره به اهمیت مشارکت جامعه صیادی در توسعه طرح پرورش ماهی در قفس خاطرنشان کرد: شورای مشورتی تخصصی در حضور استاندار هرمزگان نظرات خود را برای توسعه متوازن طرح پرورش ماهی در قفس تشریح خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.