تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
7

برق رسانی به پروژه های بدون برق ابوموسی تا هفته دولت انجام شود

  • کد خبر : 149
  • 28 تیر 1395 - 9:39
برق رسانی به پروژه های بدون برق ابوموسی تا هفته دولت انجام شود

اساسی ترین راهکار برای حل مشکلات جزایر این است که سازمان ها و ادارات و نهادها هرکدام وظایف خود را در این جزایر انجام دهند و اعتبارات لازم را تخصیص دهند

به گزارش هرمزگان تودی استاندار هرمزگان با تاکید بر ارایه خدمات مناسب در جزایر استان، گفت: برق رسانی به پروژه های بدون برق ابوموسی در دستور کار شرکت توزیع برق استان قرار گیرد و تا هفته دولت این برق رسانی انجام شود.

جاسم جادری در نشست کارگروه عمران و توسعه جزایر هرمزگان بدون اشاره به تعداد پروژه بدون برق در ابوموسی ، خواستار هماهنگی بیشتر میان دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات مناسب به این جزایر شد.
وی با اشاره به وجود ۱۴ جزیره در استان هرمزگان، تصریح کرد: ادارات استان همچون دیگر شهرستان ها باید به وظایف خود در جزایر نیز عمل کنند.
جادری بیان داشت: اساسی ترین راهکار برای حل مشکلات جزایر این است که سازمان ها و ادارات و نهادها هرکدام وظایف خود را در این جزایر انجام دهند و اعتبارات لازم را تخصیص دهند.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: همه باید به خدمات رسانی به جزایر کمک کنند و این امر را در اولویت قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: دریافت عوارض آلایندگی زیست محیطی و ارزش افزوده جزایر سیری و لاوان که حق مردم استان است نیز باید پیگیری شود و پوشش شبکه های رادیویی و تلویزیونی نیز در این جزایر با مشارکت صدا و سیما انجام شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.