تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

بازدید معاون رئیس جمهور و استاندار هرمزگان از روند احداث خط لوله انتقال نفت به جاسک و پایانه نفتی مکران

  • کد خبر : 24772
  • 16 دی 1399 - 11:49
بازدید معاون رئیس جمهور و استاندار هرمزگان از روند احداث خط لوله انتقال نفت به جاسک و پایانه نفتی مکران
دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان از روند احداث خط لوله انتقال نفت به جاسک و پایانه نفتی مکران، بازدید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ضمن بازدید از پایانه نفتی جاسک، در نشست با مجری و مدیران خط انتقال نفت گوره – جاسک و پایانه نفتی جاسک، اجرای این پروژه عظیم را از توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور عنوان کرد و اظهار کرد: اگر هر یک از پروژه های موجود کشور را به لحاظ اهمیت ارزیابی کنیم، هیچ یک از پروژه های کشور به اندازه این پروژه حائز اهمیت نیست.

وی با اشاره به بهره‌مندی از این ظرفیت بزرگ ملی در پهنه خلیج فارس و دریای عمان در آتیه نزدیک، ضمن قدردانی از مجریان این پروژه مهم، افزود: کاری که شما انجام می دهید با توجه به فرصت فراروی ما در آینده نزدیک بسیار پر اهمیت خواهد بود و امیدواریم بتوانیم طبق برنامه زمان بندی پروژه پیش برویم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به گزارش میزان پیشرفت پروژه پایانه نفتی و خط لوله گوره – جاسک، گفت: میزان پیشرفت پروژه بسیار امیدبخش است و گزارش آن را در نشست هیأت وزیران منعکس خواهیم کرد که همه مدیران اجرایی کشور از میزان پیشرفت پروژه و همت ستودنی شما مطلع شوند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.