تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
6

ایجاد رونق اقتصادی و نشاط سیاسی مهمترین سیاست های سال جاری در هرمزگان هستند

  • کد خبر : 3313
  • 09 خرداد 1398 - 11:14
ایجاد رونق اقتصادی و نشاط سیاسی مهمترین سیاست های سال جاری در هرمزگان هستند

استاندار هرمزگان گفت: باید تلاش کنیم تا سال ۹۸ سالی پر رونق برای هرمزگان در عرصه اقتصادی و با نشاط در حوزه سیاسی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در نشست ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با اشاره به وضعیت و اقدامات اقتصادی صورت گرفته در این استان، عنوان کرد: سال گذشته با وجود تمامی مشکلاتی که وجود داشت بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار صادرات کالاهای غیرنفتی استان هرمزگان انجام شد که اقدام بسیار بزرگی بود.

وی ادامه داد: توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی در این استان با رفع موانع و همچنین فعال شدن بنادر کوچک صورت گرفت و برای سال جاری نیز سه و نیم میلیارد دلار صادرات کالای غیر نفتی را هدف‌گذاری کرده ایم.

استاندار هرمزگان تأکید کرد: همه باید در راستای رفع موانع صادرکنندگان تلاش کنیم، چون رونق و نشاط در حوزه صادرات به معنای فعال بودن تولید است.

وی گفت: اقدامات خوبی صورت گرفت تا کارها برای صادرات کالا در هرمزگان روان شود و شاهد جهش خوبی در این حوزه بوده ایم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در همایش فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان نیز بیش از ۲۴۰ تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاران امضا شد که دستگاه‌های مرتبط باید به طور منظم اجرای آنها را پیگیری کنند.

همتی بیان داشت: برای سال جاری ایجاد ۳۰ هزار شغل جدید در هرمزگان هدف‌گذاری شده و در حوزه اشتغال فراگیر روستایی نیز اقدامات خوبی در حال انجام است.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: در سال جاری سیاست ما این است که در حوزه اقتصاد با جدیت اقدامات پیگیری و اجرایی شود و در کنار آن با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال، در حوزه سیاسی نیز باید ایجاد نشاط و تلاش در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم در دستور کار باشد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: باید تلاش کنیم تا سال ۹۸ سالی پر رونق برای هرمزگان در عرصه اقتصادی و با نشاط در حوزه سیاسی باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.