تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4

انجام امورات مرتبط با طرح های آبیاری تحت فشار در سامانه ارجاع کار

  • کد خبر : 13664
  • 19 دی 1398 - 11:22
انجام امورات مرتبط با طرح های آبیاری تحت فشار در سامانه ارجاع کار

مدیرآب و خاک و امور فنی مهندسی جهادکشاورزی هرمزگان از انجام امورات مرتبط با طرح های آبیاری تحت فشار در سامانه ارجاع کارخبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: ایمان پژمایه با اشاره به واگذاری طرح های آبیاری تحت فشار اظهار کرد: طی جلسه ای مشترک با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان قرار است امورات مرتبط باطرح های آبیاری تحت فشار از مرحله درخواست کشاورز، مطالعه و طراحی ، اجرای طرح و تا تحویل موقت به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان واگذار شود.

وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه ای قرار است امورات مرتبط با طرح های آبیاری تحت فشار از مرحله درخواست کشاورز تا تحویل موقت به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار شود.

مدیرآب و خاک و امور فنی مهندسی جهادکشاورزی هرمزگان در خصوص مزیت های این واگذاری ادامه داد: این امر باعث کاهش مراجعه ارباب رجوع به سازمان جهادکشاورزی و تسریع در روند کاری کشاورزان خواهد شد .

به گفته پژمایه، تمامی امورات از طریق سامانه ارجاع کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با انعقاد تفاهم نامه مشترک فی مابین مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی جهادکشاورزی هرمزگان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان تمامی مشاوران وپیمانکاران طرح های آبیاری تحت فشار زیرنظر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان و از طریق سامانه ارجاع کار فعالیت های مرتبط را انجام خواهند داد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.