تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

انتصاب سرپرست معاونت تعهدات بیمه ای اداره کل استان هرمزگان

  • کد خبر : 24369
  • 08 دی 1399 - 10:42
انتصاب سرپرست معاونت تعهدات بیمه ای اداره کل استان هرمزگان
طی حکمی از سوی عباس اکبری ، مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان ، سلیمان رنجبری به سمت سرپرست معاونت تعهدات بیمه ای اداره کل استان هرمزگان منصوب شد.

به گزارش هرمزگان امروز، درمتن این حکم آمده است :

با توجه به تعهد، تجارب و دانش جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد این اداره کل و تایید معاونت محترم فرهنگی، اجتماعی وامور استانها به موجب این حکم از تاریخ ۹۹/۱۰/۰۹ بمدت یکسال به سمت سرپرست معاونت تعهدات بیمه ای اداره کل استان هرمزگان منصوب می شوید تا با استعانت از ذات اقدس الهی، ضمن رعایت جوانب شرعی و قانونی وبهره گیری از نیروهای ارزشمند و متخصص و به اتکاء همدلی و مشارکت همه جانبه مجموعه کارکنان استان در راستای پیشبرد اهداف متعالی و تحقق برنامه های صندوق تامین اجتماعی اهتمام ورزید.

شایسته است محورهای ذیل نیز سرلوحه برنامه ها و فعالیت های جنابعالی قرار گیرد.
– هدایت و سرپرستی کلی برنامه ها و فعالیتهای مربوط به ایجاد، حفظ و نگهداری، استخراج و اعلام سوابق بیمه شدگان در واحدهای اجرایی استان.

– کنترل و هماهنگی در اجرای صحیح سیستمهای شناسایی و نامنویسی، حسابهای انفرادی و ایجاد بانک اطلاعات بیمه شدگان با همکاری واحدهای ذیمدخل و پیگیری اقدامات مربوط به تکمیل بانک اطلاعات سوابق بیمه ای ومشخصات هویتی بیمه شدگان.

– هدایت و سرپرستی کلی برنامه ها و فعالیتهای مربوط به انجام تعهدات قانونی کوتاه مدت و بلند مدت سازمان طبق قانون و مقررات تامین اجتماعی در شعب و واحدهای تابعه استان.

– هدایت و سرپرستی امور مربوط به اجرای قوانین و مقررات مربوط به حوزه امور فنی بیمه شدگان و نظارت بر حسن انجام امور فنی و احتساب سوابق، نقل و انتقال حق بیمه یا کسور بازنشستگی، تعمیم و گسترش پوشش بیمه ای،امور بیمه ای کمیسیون های پزشکی و معاینات بدو استخدام موضوع ماده ۹۰ قانون تامین اجتماعی، کفالت، حوادث ناشی از کار.

– هدایت و سرپرستی امور مربوط به ایجاد بانک اطلاعاتی مقرری بگیران بیمه بیکاری و بروزرسانی آن با هدف کنترل اشتغال پنهان و کاهش هزینه ها و طراحی ساز و کارهای مناسب قطع مقرری من غیر حق بیمه بیکاری.

– هدایت و سرپرستی امور مربوط به انجام رویه های اجرایی در امور مستمری بگیران و نحوه انجام تعهدات بلند مدت جهت بازنشستگان، از کار افتادگی کلی و بازماندگان در شعب تابعه.

– نظارت بر امور مربوط به عملیات سیستمی محاسبه و پرداخت متمرکز مستمری و مزایای جانبی در موعدهای مقرر وپیش بینی مقدمات لازم جهت انجام صحیح فعالیت مذکور.

– سرپرستی و نظارت بر فرآیند صدور احکام مستمری و تغییرات احکام به دلایل تغییر در دستمزد، اشتغال به کارمجدد، تغییر در شرایط افراد تبعی و …. در صورت لزوم.

– هدایت و سرپرستی کلی برنامه های مرتبط در خصوص تعمیم و گسترش پوشش بیمه ای، بیمه های توافقی، بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و زیر شاخه های آن، بیمه قالی بافان و شاغلین صنایع دستی شناسه دار، ادامه بیمه بطور اختیاری، بیمه ایرانیان خارج از کشور، اتباع خارجی، احتساب سوابق، انتقال حق بیمه از سازمان به سایرصندوق ها، انتقال کسور بازنشستگی از سایر صندوق ها به سازمان و استرداد حق بیمه.

شایان ذکراست ؛ آقای سلیمان رنجبری مسئولیت هایی همچون رئیس اداره بازرسی ورسیدگی به شکایات اداره کل استان هرمزگان ، رئیس وکارشناس ارشد نظارت وارزشیابی اداره کل استان و رئیس وکارشناس ارشد آموزش اداره کل استان را در کارنامه اجرایی خود دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24369
  • منبع : روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.