تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

امهال پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای فعالان کسب و کارهای گردشگری

  • کد خبر : 23025
  • 05 آذر 1399 - 10:45
امهال پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای فعالان کسب و کارهای گردشگری
مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان از ابلاغ بخشنامه ای خبر داد که بر اساس آن پرداخت حق بیمه سهم کارفرما مربوط به دوره زمانی مهر تا اسفندماه سال 1399 برای کسب و کارهای گردشگری امهال می شود.

به گزارش هرمزگان امروز، “عباس اکبری” با اشاره به بخشنامه اجرایی مربوط به اجرای مصوبات سی و نهمین جلسه ستاد ملی کرونا مورخ ۱۲ مهرماه ۹۹ و همچنین مکاتبه معاونت اقتصادی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده حوزه گردشگری در مقابله با پیامدهای ناشی از شیوع کرونا اظهار داشت: کلیه کارگاه هایی که فعالیت آنها منطبق با جدول فعالیت های اقتصادی حوزه گردشگری است، می توانند از تسهیلات پیش بینی شده در مصوبات مذکور شامل امهال ۲۰درصد حق بیمه سهم کارفرمایی لغایت پایان سال ۱۳۹۹ بهره مند شوند.

وی افزود: بر اساس این بخشنامه، کارفرمایان کارگاه های مذکور که با ارسال لیست کارکنان شاغل کارگاه نسبت به پرداخت حداقل ۱۰ درصد حق بیمه متعلقه اقدام می نمایند، می بایست حداکثر تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۰ نسبت به تعیین تکلیف حق بیمه معوق شده سهم کارفرمایی دوره مهرماه لغایت اسفندماه ۱۳۹۹(پرداخت یکجای آن در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ یا ترتیب پرداخت آن در ۶ قسط) اقدام نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: در صورت پرداخت یکجای بدهی مربوط به حق بیمه معوق شده یا ترتیب پرداخت آن حداکثر در ۶ قسط، این بدهی از شمول جرایم تاخیر تادیه پرداخت حق بیمه معاف خواهد بود.
اکبری از فعالان کسب و کارهای حوزه گردشگری در استان هرمزگان خواست تا با مراجعه به شعب از این امکان قانونی ارایه شده توسط سازمان تامین اجتماعی بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23025
  • منبع : روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.