تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2
جباری خبر داد:

افزایش پهنای باند و تقویت اینترنت در غرب هرمزگان

  • کد خبر : 23706
  • 22 آذر 1399 - 13:46
افزایش پهنای باند و تقویت اینترنت در غرب هرمزگان
رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس گفت: با پیگیری های مکرر بنده و در راستای ادامه نهضت توسعه ارتباطات با افزایش پهنای باند و تقویت اینترنت همراه در شهرها و روستاهای غرب هرمزگان، مشکلات این حوزه مردم رفع گردید.

به گزارش هرمزگان امروز؛ احمد جباری، نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان و رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از افزایش پهنای باند و تقویت اینترنت در غرب هرمزگان خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: با پیگیری های مکرر بنده و در راستای ادامه نهضت توسعه ارتباطات با افزایش پهنای باند و تقویت اینترنت همراه در شهرها و روستاهای غرب هرمزگان، مشکلات این حوزه مردم رفع گردید.

جباری ادامه داد: ایستگاه های شهرک معوض و پارس کیش، منطقه صنایع انرژی بر پارسیان و روستاهای چاه دراز در شهرستان بندر لنگه و برکه لاری و خلوص در شهرستان بستک پهنای باند افزایش یافته و اینترنت همراه تقویت و فعال گردید.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برحسب مشکلاتی که مردم هرمزگان در خصوص اینترنت و کمبود پهنای باند داشتند، تصمیم بر آن شد که با پیگیری های مکرر از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این مشکلات حل شود که خوشبختانه افزایش پهنای باند و تقویت اینترنت در غرب هرمزگان صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.