تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
4

دستور مدیر عامل گاز کشور برای تکمیل پروژه گازکشی به روستاهای منطقه

  • کد خبر : 49561
  • 17 بهمن 1402 - 15:11
دستور مدیر عامل گاز کشور برای تکمیل پروژه گازکشی به روستاهای منطقه

به گزارش هرمزگان امروز،

نماینده مردم بندرلنگه و بستک و پارسیان در مجلس از دستور مدیر عامل گاز کشور برای تکمیل پروژه گازکشی به روستاهای منطقه خبر داد.

احمد جباری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: قیمت مسکن در کیش بسیار بالا است و مردم توان تامین مسکن را ندارند و وزارت راه و شهرسازی نیز حتی در راستای قانون جهش تولید مسکن تاکنون اقدامی انجام نداده است بنابراین انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی برای این موضوع چاره ای بیندیشد.

وی افزود: برای رفع مشکل نبود امکانات برای شهرداری های حوزه انتخابیه جلسه ای با رئیس سازمان شهرداری ها داشتم که در این دیدار موارد و مباحث مختلف پیرامون کاستی مطرح شد و مقرر گردید امکاناتی را به شهرداری های حوزه انتخابیه اختصاص دهد.

نماینده مردم بندرلنگه و بستک و پارسیان در مجلس گفت: در روزهای اخیر نیز دیدار و گفت و گویی برای حل مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه با معاونین وزیر بهداشت داشتم که در این نشست مقرر گردید اقداماتی جهت حل مباحث مطرح شده صورت بگیرد در ضمن اعتباراتی را نیز برای تعمیرات و خرید تجهیز برخی از مراکز درمانی در نظر گرفته اند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: برخی از روستاهای حوزه انتخابیه فاقد گازکشی بودند که این موضوع را نیز در نشست با مدیرعامل گاز کشور مطرح کردم و دستورات لازم را در این رابطه کردند که امیدوارم در اسرع وقت عملیات اجرایی آنها شروع شوند و این مشکل ریشه کن شود./

پایان پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=49561

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.