تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
3

افتتاح پست ۲۰/۶۳ کیلو ولت درخت سبز همزمان با آغاز هفته دولت در بندرعباس

  • کد خبر : 802
  • 06 شهریور 1395 - 11:31
افتتاح پست ۲۰/۶۳ کیلو ولت درخت سبز همزمان با آغاز هفته دولت در بندرعباس

در سه ساله دولت یازدهم ۳۴ پروژه به ارزش بالغ بر ۳۸۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است . همچنین برنامه ریزی شده است تا پایان دولت یازدهم نیز تعداد ۱۵ پروژه در زمینه تامین و بهینه‌سازی برق با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری برسد

به گزارش هرمزگان تودی پست ۲۰/۶۳ کیلوولت درخت سبز طی مراسمی با حضور جناب آقای دکتر جادری استاندار هرمزگان ، جناب آقای پویافر فرماندار بندرعباس ، جناب آقای مهندس کهوری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان و جمعی از مقامات و مسئولین استانی همزمان با آغاز هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان در مراسم افتتاح پست ۶۳ کیلوولت درخت سبز اظهار داشت: در هفته دولت ۶ پروژه برق منطقه ای هرمزگان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد:این پروژه ها شامل پروژه پست ۲۰/۶۳ کیلوولت درخت سبز ویژه مسکن مهر با هدف تامین برق شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس ، پست ۲۰/۱۳۲ کیلوولت موقت چهواز پارسیان ، توسعه پست ۲۰/۱۳۲ کیلوولت پارسیان ، پست موقت ۲۰/۶۳کیلوولت بندر پهل ، افزایش ظرفیت پست فرامرزان از ۱۵ به ۳۰ مگاولت آمپر و توسعه پست فین می باشد .

مهندس کهوری ادامه داد: در سه ساله دولت یازدهم ۳۴ پروژه به ارزش بالغ بر ۳۸۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است . همچنین برنامه ریزی شده است تا پایان دولت یازدهم نیز تعداد ۱۵ پروژه در زمینه تامین و بهینه‌سازی برق با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری برسد.

مهندس کهوری در خاتمه از مبادله ۱۰ موافقت نامه با سرمایه‌گذاران برای ایجاد ۱۰ نیروگاه تولید برق ۲۵ مگاواتی با حجم کلی۲۵۰ مگاوات در استان از جمله فعالیت‌های این شرکت خبر داد و افزود : در سالهای اخیر تحریم‌ها موثر واقع نشد و ما توانستیم قطعات مورد نیاز جهت تولید برق را در داخل کشور تولید کنیم.

آقای دکتر جادری استاندار هرمزگان نیز در مراسم بهره برداری از پست ۲۰/۶۳ کیلوولت درخت سبز بندرعباس اظهار داشت: همواره یکی از دغدغه های مسئولان استان در سال های گذشته تامین برق بود و نگرانیهایی نیز وجود داشت که اکنون با اقدامات و فعالیتهای سازنده تلاشگران صنعت برق استان ، از انرژی مطمئنی برخوردار هستیم.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: احداث نیروگاه های جدید در هرمزگان آغاز شده که این امر موجب تبدیل شدن استان به قطب تولید فولاد و صنعت کشور خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.