تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

اخذ امکانات پزشکی برای بندرلنگه و بستک و پارسیان/ احداث ۳ اورژانس جاده ای برای حوزه انتخابیه

  • کد خبر : 48146
  • 28 دی 1402 - 15:11
اخذ امکانات پزشکی برای بندرلنگه و بستک و پارسیان/ احداث ۳ اورژانس جاده ای برای حوزه انتخابیه

به گزارش هرمزگان امروز،

نماینده مردم بندرلنگه و بستک و پارسیان در مجلس گفت: برای بیمارستان پارسیان نیز یک دستگاه ام آر آی اختصاص یافت همچنین چند اورژانس جاده ای در بندر لنگه و بستک و پارسیان احداث و راه اندازی شد همچنین برای مجتمع عالی سلامت بستک نیز ۳ رشته پیراپزشکی اخذ شد.

احمد جباری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های حوزه انتخابیه گفت: در شهرستان های غربی استان هرمزگان اقدامات خوبی صورت گرفته است و در حال حاضر یکی از قطب های پزشکی استان است.

وی افزود: توانستیم در همین دولت دانشکده پرستاری بندر لنگه به دانشکده پزشکی ارتقا یافت و چند رشته نیز اضافه شد که در حال حاضر هم در دفترچه کنکور این دانشکده درج شده است و ساختمان آن هم به همت خیرین در حال ساخت است اما تا زمانی که این ساختمان به بهره برداری برسد دانشجویان در ساختمان دیگری مشغول به تحصیل می شوند.

نماینده مردم بندرلنگه و بستک و پارسیان در مجلس گفت: با تلاش های مستمر اورژانس هوایی بیمارستان بستک احداث شده است و امکانات پزشکی نیز به آن اختصاص یافت و منطقه غرب استان و برخی از شهرهای استان های همجوار پوشش می دهد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برای بیمارستان پارسیان نیز یک دستگاه ام آر آی اختصاص یافت همچنین چند اورژانس جاده ای در بندر لنگه و بستک و پارسیان احداث و راه اندازی شد همچنین برای مجتمع عالی سلامت بستک نیز ۳ رشته پیراپزشکی اخذ شد./

پایان پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=48146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.