تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
5

اختصاص اعتبارات ویژه‌ برای تامین برق جزایر هرمزگان

  • کد خبر : 12778
  • 25 آذر 1398 - 10:05
اختصاص اعتبارات ویژه‌ برای تامین برق جزایر هرمزگان

معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص سهمیه بنزین به شناورهای صیادی با پیگیری های مستمر استاندار هرمزگان در راستای رفع دغدغه صیادان استان خبر داد .

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر سید حمید پورمحمدی در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با اشاره به پیگیری‌های مستمر استاندار هرمزگان در خصوص چندین مورد از مسائل مهم این استان، عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی دکتر همتی، اختصاص سهمیه بنزین به شناورهای صیادی انجام شد و این سهمیه در نظر گرفته شده و از روز شنبه هفته آینده ابلاغ می‌شود .

وی ادامه داد: با این اقدام و پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار هرمزگان در سطح ملی، دغدغه صیادان بزرگوار در خصوص سهمیه بنزین رفع شد .

پورمحمدی،معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: همچنین برای تامین برق جزایر هرمزگان اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که این امر نیز با پیگیری های استاندار هرمزگان محقق شد .

معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: اعتبارات تسهیلات ارزان قیمت و با هدف اشتغالزایی در حوزه پرورش ماهی و ایجاد گلخانه های کشاورزی نیز با پیگیری های صورت گرفته توسط استاندار هرمزگان تامین شده و این تسهیلات پرداخت می شود .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.