تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
11

آیا در اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان تخلفی صورت گرفته؟

  • کد خبر : 3162
  • 04 خرداد 1398 - 10:11
آیا در اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان تخلفی صورت گرفته؟

سکوت مشکوک مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان شائبه های تخلف ذر جشنواره جوان برتر این استان را دوچندان کرد/آقای مدیرکل و مشاورانش بدانند که جوانان با پشتوانه ی رهبری یاد گرفته اند که مطالبه گر باشند تا حصول نتیجه.

به گزارش هرمزگان امروز پس از برگزاری جشنواره جوانان برتر استان هرمزگان توسط اداره کل ورزش و جوانان این استان و انتخاب جوانانی که بیشتر با این اداره در ارتباط و رفت و آمد بودند و آمارهای عجیب شرکت کنندگان در این جشنواره،پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز ضمن درخواست کتبی و محترمانه از مدیرکل محترم درخواست یک مصاحبه اختصاصی نمود که متاسفانه این درخواست هم اکنون به سه نامه ی متفاوت رسیده است و مدیر کل اداره ورزش و جوانان به هیچکدام از سوالات به حق مردم و این پایگاه اطلاع رسانی هیچ پاسخی نداده است.!

مگر خدای نکرده تخلفی صورت گرفته که مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان تمایلی به پاسخگویی به افکار عمومی را ندارد؟ ایا درخواست های این پایگاه اطلاع رسانی چیزی بغیر از شفاف سازی شائبه ها بوده که ایشان حتی حاضر نشده مدیران این رسانه را از نزدیک ببیند! چه افرادی و با چه نیتی به ایشان در زمینه های مختلف مشاوره می دهند و آیا بابت این مشاوره های غلط خود منافعی نیز کسب کرده و یا میکنند؟ آیا برای انتخاب جوانان برتر در استان هرمزگان ساختار وجود داشته یا خیر!

این ها سوالات و ابهامات جدیدی است که هیچ فردی بجر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان نمیتواند به آن پاسخ دهد.

در ابتدا برخی پرسنل و مشاوران ایشان سعی کردند درخواست این رسانه ها سیاسی و با هدف انتخاب نشدن سردبیر این پایگاه اطلاع رسانی به عنوان جوان برتر نسبت بدهند،اما وقتی ثابت شد که سردبیر این پایگاه اطلاع رسانی طبق قانون سنی نمی‌توانست در لیست این جوانان قرار بگیرد ، سیاست سکوت را انتخاب کردند و این سکوت شائبه های این جشنواره را چندبرابر کرده.

پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز طبق قانون دسترسی آزاد به اطلاعات و دستور صریح استاندار هرمزگان جهت پاسخگویی مسئولان به رسانه‌ها و افکار عمومی این درخواست را داشته است،اما اینکه چرا مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان نمیخواهد در این زمینه به افکار عمومی پاسخ بدهد باید خود ایشان توضیح دهند.

لازم به ذکر است که اولین نامه ی این پایگاه اطلاع رسانی در تاریخ ۷ اردیبهشت با شماره ۲۳۴۸۰ ، دومین نامه ۱۴ اردیبهشت با شماره ۲۳۴۸۱ ، سومین نامه ۲۵ اردیبهشت با شماره ۲۳۴۹۵ توسط شخص سردبیر این پایگاه اطلاع رسانی به مدیردفتر ایشان تحویل داده شده است و رونوشت این نامه ها نیز به اداره ی بازرسی استانداری و اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان ارسال شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.