تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6
معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد:

۴۳ پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم در استان هرمزگان اجرایی و به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 24760
  • 16 دی 1399 - 11:35
۴۳ پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم در استان هرمزگان اجرایی و به بهره‌برداری می‌رسد
معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اجرا و بهره‌برداری ۴۳ پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر محمد باقر نوبخت در آیین آغاز عملیات احداث سه هزار واحد مسکونی روستایی برای اقشار محروم در استان هرمزگان که در شهرستان بشاگرد برگزار شد، عنوان کرد: ۴۳ پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان طی شش ماه آینده و تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم در استان هرمزگان اجرایی و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: سهم شهرستان بشاگرد از این پروژه ها، شش پروژه ویژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است که پروژه هایی از جمله احداث سد، مجتمع آبرسانی، مدرسه شبانه روزی، درمانگاه و ایجاد محل اقامت برای حضور کادر درمانی از جمله آنها محسوب می‌شود.

معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: همچنین در حوزه راهسازی اقدامات بزرگی در شهرستان بشاگرد در حال انجام است و طی ماه های آینده ۱۱۲ کیلومتر راه آسفالت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که موجب برقراری راه مواصلاتی مناسب از بشاگرد به استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و همچنین دیگر مناطق هرمزگان خواهد شد.

نوبخت تصریح کرد: در پروژه احداث سه هزار واحد مسکونی روستایی برای اقشار محروم در استان هرمزگان نیز اولویت ویژه‌ای برای شرق هرمزگان و به خصوص شهرستان بشاگرد در نظر گرفته شده و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نیز سهمیه خاصی در این واحدهای مسکونی دارند.

وی گفت: همچنین در طرح تامین جهیزیه نوعروسان برای استان هرمزگان، سهمیه مناسبی برای شهرستان بشاگرد در نظر خواهیم گرفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست هایی که در این سفر مطرح شد، ۱۵ میلیارد تومان از محل صندوق ضمانت برای ضمانت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان بشاگرد تخصیص می‌یابد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.