تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
8

گزارش تصویری : قرنطینگی

  • کد خبر : 15350
  • 24 اسفند 1398 - 13:03
گزارش تصویری : قرنطینگی

این تصاویر اسکرین‌شات هایی از ارتباط تصویری میان افرادی‌ست که خودرا در قرنطینه اختیاری قرار داده‌اند می‌باشد و با اطلاع و اجازه افراد منتشر شده است.

روابط همه ما با یکدیگر پیش از شیوع ویروس کرونا در کشور غالبا طور دیگری بود و تعریف میشد. اما بعد از توصیه پزشکان و راه افتادن کمپین “قرنطینه اختیاری حداکثری” برای حداقل زمان ۲ هفته به دلیل شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت و بهداشت حداکثری شهروندان، راه‌ها و شکل برقراری ارتباط ما با نزدیکان، دوستان، فامیل و همکارانمان کمی متفاوت‌تر از قبل شده.

تا پیش از این، ملاقات‌های حضوری، جمع‌های خانوادگی، همنشینی‌های دوستانه و جلسات کاری میتوانست راه‌های ارتباطی مناسبی باشند. اما بعداز چند روز در خانه ماندن و فقط به دلایل کاملا ضروری از منزل خارج نشدن، این نوع ارتباطات را تا حد بسیاری تحت تاثیر قرار داده.

مسلما یکی از راههای برقراری ارتباط در شرایط “قرنطینه اختیاری” که شاید به نوعی برای هر دو طرف جذاب بنظر بیاید، برقراری تماس تصویری است. ارتباط و تصاویری که هرچند بزرگتر از صفحه گوشی‌های موبایل یا به کیفیت جمع‌های خانوادگی و دوستانه و به رسمیت جلسات اداری نیست، اما میتواند بسیار گرم و دلنشین و موثر باشد.

این تصاویر اسکرین‌شات هایی از ارتباط تصویری میان افرادی‌ست که خودرا در قرنطینه اختیاری قرار داده‌اند می‌باشد و با اطلاع و اجازه افراد منتشر شده است.

این گزارش الگو گرفته از عکاس برجسته ی کشور آقای امین خسروشاهی می باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15350

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.