تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
1

پیگیری اجرای طرح های توسعه پرورش ماهی و میگو در هرمزگان در دیدار استاندار هرمزگان با وزیر جهاد کشاورزی

  • کد خبر : 3520
  • 18 خرداد 1398 - 9:28
پیگیری اجرای طرح های توسعه پرورش ماهی و میگو در هرمزگان در دیدار استاندار هرمزگان با وزیر جهاد کشاورزی

روند اجرای طرح های توسعه پرورش ماهی و میگو با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان هرمزگان، در دیدار دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، استاندار هرمزگان در این دیدار گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح های پرورش میگو و پرورش ماهی در دریا با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی در هرمزگان ارائه کرد و بیان داشت: باید در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده در برنامه ششم توسعه در زمینه پرورش میگو و پرورش ماهی در دریا، شرایط لازم را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه فراهم کنیم.

پیگیری توسعه گلخانه های تولید محصولات کشاورزی، اجرای طرح های آبخیزداری، توسعه آبیاری تحت فشار، تخلیه نهاده‌های دامی در بنادر شهید رجایی و شهید باهنر و کمک به توسعه بنادر صیادی در هرمزگان از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار توسط استاندار هرمزگان بود.

دکتر همتی همچنین خواستار کمک بیشتر وزارت جهاد کشاورزی در راستای مقابله با هجوم ملخ های صحرایی به اراضی کشاورزی استان هرمزگان شد.

مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز در راستای پیگیری و اجرای درخواست های مطرح شده از سوی استاندار هرمزگان، اعلام آمادگی کرد و دستورات لازم را به بخش‌های مرتبط این وزارتخانه صادر نمود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.