تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
3

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام والای مادر

  • کد خبر : 46788
  • 13 دی 1402 - 15:00
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام والای مادر

به گزارش هرمزگان امروز ، رئیس دانشگاه، در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) دخت گرامی نبی مکرم اسلام و روز زن و مقام والای مادر را به همه اعضای خانواده دانشگاه به ویژه بانوان گرامی تبریک گفت.

بسۡم ٱللّه ٱلرّحۡمٰن ٱلرّحیم
إنّآ أعۡطیۡنٰک ٱلۡکوۡثر -فصلّ لربّک وٱنۡحرۡ – إنّ شانئک هو ٱلۡأبۡتر

به نام پروردگاری که خیر و برکت را در عطای دختر دانست و او را سرمنشا فراوانی و فضیلت برشمرد.

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم اخلاق، قلّه رفیع فضائل ریحانه رسول(ص)؛ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، الگوی یگانه زن در تاریخ و آموزگار بزرگ عشق و ایثار؛ بهترین فرصت برای گرامیداشت جایگاه رفیع زن و مقام بی‌همتای مادر است.

بی‌تردید؛ توجه به شخصیت نورانی حضرت فاطمه (س) نه تنها برای زنان جامعه ما، بلکه برای آحاد مرد و زن مسلمان و هر انسان طالب حق و حقیقت، سرمایه ارزشمندی است که قادر است انسان را از غبار گمراهی و انحراف رهایی بخشد و او را به سر منزل مقصود رهنمون نماید.

اینجانب ضمن پاسداشت مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا (س)، گرامیداشت روز زن و مقام مادر، این روز فرخنده را به مسلمانان جهان و همه‌ زنان مؤمن ایران اسلامی، به‌ویژه بانوان محترم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، تبریک عرض نموده و امیدوارم محیط دانشگاه و جامعه از عطر وجود آن بی‌بدیل خلقت، معطر گردد و با تکیه بر دانش و توان بانوان گرانقدر دانشگاه که در تمامی مراتب دانشگاه حضور فعال دارند، در مسیر پبشرفت و تعالی هرچه بیشتر این مجموعه حرکت نماییم.

بی تردید امروز زنان وظیفه‌ای خطیر در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلام دارند بر آنهاست که با تعصی به حضرت فاطمه زهرا سلام الله خدعه دشمنان را در نطفه خفه کرده و نگذارند نام والایشان و گوهر پاک وجودشان بازیچه دشمنان منفعت طلب گردد.

سلامتی و دوام توفیق همه بانوان دانشگاهی؛ اعم از استاد، کارمندان و دانشجویان، را به برکت نام مقدس حضرت مرضیه طاهره(س) از پیشگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

دکتر غلامعلی جاودان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=46788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.