تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات شهروندان در سامانه سامد

  • کد خبر : 47288
  • 19 دی 1402 - 15:00
پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات شهروندان در سامانه سامد

به گزارش هرمزگان امروز ، دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور در سامانه سامد به سوالات و درخواست های شهروندان هرمزگانی پاسخ داد.

با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر بازرسی استانداری  هرمزگان و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات آنان ، دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح روز دوشنبه ۱۸ دیماه ۱۴۰۲ با حضور در سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) در واحد مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح از طریق تلفن ۱۱۱ به مشکلات و سوالات مردمی به‌ صورت مستقیم پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، عمده سوالات مطرح شده در حوزه بهداشت و درمان ، دارو و تجهیزات پزشکی بود که دکتر جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن پاسخگویی به شهروندان، قول مساعدت در زمینه‌ی پیگیری مسائل مطرح‌ شده داد.

لازم به ذکر است این سامانه در راستای تسهیل ارتباط مستقیم بین مردم و دولت طراحی شده و هر هفته یکی از مدیران دستگاه های دولتی در این سامانه به منظور پاسخگویی به مشکلات مردمی حضور خواهد یافت.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=47288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.