تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
5

واحد های تولیدی کوچک سرمایه های ملی هستند

  • کد خبر : 4481
  • 03 تیر 1398 - 13:50
واحد های تولیدی کوچک سرمایه های ملی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز ، خلیل قاسمی در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی با حضور صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی به مناسبت هفته قوه قضائیه عنوان کرد: یکی از چالش های اصلی حوزه صنعت در استان ، مشکلات بانکی و بحث سرمایه در گردش و مواد اولیه می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز ، خلیل قاسمی در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی با حضور صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی به مناسبت هفته قوه قضائیه عنوان کرد: یکی از چالش های اصلی حوزه صنعت در استان ، مشکلات بانکی و بحث سرمایه در گردش و مواد اولیه می باشدرئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: واحد های تولیدی کوچک سرمایه های ملی هستند.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان ، خلیل قاسمی در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی با حضور صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی به مناسبت هفته قوه قضائیه عنوان کرد: یکی از چالش های اصلی حوزه صنعت در استان ، مشکلات بانکی و بحث سرمایه در گردش و مواد اولیه می باشد.
وی افزود : با هماهنگی های خوبی که در استان وجود دارد تا پایان سال ۹۷ هیچ واحد تولیدی بزرگی غیر فعال و تعطیل نشد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: در حوزه صنعت تعداد ۸۸۷ واحد فعال بزرگ و کوچک در استان هرمزگان وجود دارد
قاسمی گفت : در تامین اقلام اساسی مشکلی وجود ندارد و در این زمینه کمبودی در استان نداریم و قیمت ها در حال حاضر در ثبات هستند.
خلیل قاسمی تاکید کرد : باتوجه به بازرسی های انجام شده و پایین بودن جریمه تخلفات صنفی جنبه بازدارندگی آن بسیار کم است.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بیان کرد : برخورد ها با متخلفان صنفی نظام مند و جدی تر باشد و با اخلالگران نظام اقتصادی در دادگاه ویژه جرائم اقتصادی برخورد می گردد.
وی افزود : معضل تامین و قیمت ماهی در استان را باید مدیریت کرد و لنج هایی که تسهیلات از دولت می گیرند باید ماهی را تحویل بازار استان دهند در غیر این صورت تسهیلات آنها لغو گردد.
دکتر صالحی عنوان کرد :دستگاهها و بانکها به امنیت اقتصادی کمک کنند و اگر بنگاه اقتصادی به مشکل برخورد ما حامی آنها هستیم و به صورت جدی وارد مقوله حمایت از فعالان اقتصادی شده ایم.
رئیس کل دادگستری استان بیان کرد : احکام نیابتی که برعلیه واحد های تولیدی صادر می گردد که باعث توقف تولید می شود بدون اطلاع دبیرخانه سیاست های اقتصاد مقاومتی استان اجازه پلمپ ندارند و همچنین بانکها بدون اطلاع دبیرخانه نمی توانند حساب های واحدهای تولیدی استان را مسدود کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.