تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
3

ه کارگیری ایده های علمی نخبگان می تواند زمینه ساز تحولات مناسب در جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد باشد

  • کد خبر : 3694
  • 21 خرداد 1398 - 9:16
ه کارگیری ایده های علمی نخبگان می تواند زمینه ساز تحولات مناسب در جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد باشد

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان گفت: به کارگیری ایده های علمی و خلاقانه ای که نخبگان دارند می تواند زمینه ساز تحولات خوبی در جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری در جلسه شورای علمی بنیاد نخبگان استان هرمزگان با اشاره به اهمیت و جایگاه بنیاد نخبگان ، عنوان کرد: بنیاد نخبگان مرکز ثقل و حضور نخبگان از حوزه های مختلف علمی می باشد که با پیاده سازی ایده ها و خلاقیت های خود زمینه ساز ایجاد تحول در حوزه های مختلف می شوند.

وی افزود: بنیاد نخبگان نهاد علمی، مهمی است که جایگاه آن در استان هرمزگان برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به نخبگان استان در عرصه های مختلف نیازمند حمایت و تقویت است.

حیدری تصریح کرد: ایده های علمی و خلاقانه ای که نخبگان دارند باید در مسیر رفاه و آسایش مردم و تقویت وضعیت اقتصادی آنها بکارگیری گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: بنیاد نخبگان هرمزگان تمام توان خود را معطوف به انجام کارهای علمی و خلاقانه نماید.

وی گفت: دستگاه های اجرایی با استفاده از ظرفیت نخبگان از این پتانسیل ها برای ایجاد تحول در حوزه های تخصصی مختلف خود جهت ارتقاء و بهبود شاخص های کاری بهره ببرند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد:دستگاه های اجرایی با توجه به پتانسیل های علمی بسیار خوبی که بنیاد نخبگان و دانشگاه های استان دارند از این ظرفیت ها جهت انجام پژوهش های خود در عرصه های مختلف بهره ببرند تا شاهد انجام پژوهش های علمی ، کاربردی ، ماندگار و مناسب باشیم.

وی افزود: شناسایی نخبگان در دستور کار بنیاد نخبگان هرمزگان قرار گیرد و برنامه های عملی برای تحقق این مهم پیاده سازی گردد.

حیدری خاطرنشان کرد: رسیدن به اهداف مورد نظر در حوزه نخبگان مستلزم وجود برنامه برنامه ریزی با اهداف و برنامه های مشخص است که تحقق آن نیازمند تلاش و پیگیری بنیاد نخبگان استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: شناسایی نخبگان و تدوین برنامه های عملیاتی برای استفاده از ظرفیت های این قشر مهم جهت حل مشکلات جامعه در حوزه های مختلف به ویژه مسائل اقتصادی، از اقداماتی است که بنیاد نخبگان هرمزگان باید در برنامه کاری خود قرار دهد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.