تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
6
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در ستاد وصول مطالبات استان تاکید کرد:

مذاکره و‌ تعامل با کارفرمایان بدهکار

  • کد خبر : 23435
  • 17 آذر 1399 - 10:29
مذاکره و‌ تعامل با کارفرمایان بدهکار
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان وصول مطالبات را در حفظ پایداری صندوق تامین اجتماعی و منافع کارگران بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: در این زمینه باید با مذاکره، گفتگو، تعامل مثبت و سازنده و توأم با احترام با کارفرمایان دارای بدهی رفتار کرد.

به گزارش هرمزگان امروز، “عباس اکبری” در ستاد استانی وصول مطالبات تامین اجتماعی، اظهار داشت: کارفرمایان به عنوان یکی از مهمترین شرکای اجتماعی این سازمان محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از منابع این سازمان برای پرداخت تعهدات از طریق وصول حق بیمه دریافتی از سوی کارگاه ها انجام می شود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه ها در ارائه خدمات مطلوب و به هنگام بسیار تاثیرگذار است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان از کارفرمایان دارای بدهی به این سازمان درخواست کرد تا با مراجعه به شعب تامین اجتماعی ضمن تعیین تکلیف بدهی های معوق خود، از تسهیلات فراهم شده در این زمینه استفاده نمایند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به شرایط خاص جامعه و همچنین شرایط اقتصادی موجود، از روسای شعب تامین اجتماعی استان خواست تا با دعوت از کارفرمایان بدهکار و از طریق گفتگو و مذاکره با آنان، شرایط پرداخت بدهی را تسهیل نمایند.

اکبری ضمن بیان اینکه در حال حاضر تامین اجتماعی استان رقمی بالغ بر یکهزارو هفتصد میلیارد تومان از کارگاه های مختلف مطالبات معوقه دارد، افزود: چنانچه این مطالبات تعیین تکلیف و پرداخت شود، قطعاً به صورت قابل توجهی در جهت ارائه خدمات مطلوبتر سازمان اثرگذار است.

وی با بیان اینکه وصول مطالبات در حفظ پایداری صندوق تامین اجتماعی و منافع کارگران بسیار حائز اهمیت است، گفت: در این زمینه باید با مذاکره، گفتگو، تعامل مثبت و سازنده و توأم با احترام با کارفرمایان دارای بدهی رفتار کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: این سازمان با اتکاء بر منابع خود و بدون دریافت ریالی از منابع دولتی به قشر عظیمی از جامعه شامل بیمه شدگان و مستمری بگیران، خدمات رسانی می کند.

وی از کارفرمایان خواست تا با پرداخت به موقع حق بیمه های کارگران تحت پوشش خود در جهت کمک به توسعه هر چه بیشتر خدمات، بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی را بیش از پیش یاری نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23435
  • منبع : روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.