تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
4

ساماندهی و مدیریت سواحل باید بر مبنای استاندارد و سیاست گذاری دقیق و مشخص انجام شود

  • کد خبر : 3634
  • 20 خرداد 1398 - 8:56
ساماندهی و مدیریت سواحل باید بر مبنای استاندارد و سیاست گذاری دقیق و مشخص انجام شود

استاندار هرمزگان گفت: ساماندهی و مدیریت سواحل استان هرمزگان باید بر مبنای استاندارد، سیاست گذاری و راهبری دقیق و مشخص انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان هرمزگان عنوان کرد: از سال ۱۳۷۰ تاکنون تعداد ۱۰۵ مورد تقاضای دریافت مجوز جهت فعالیت و ایجاد تاسیسات از جمله در زمینه گردشگری و بنادر، در حوزه سواحل استان هرمزگان از سوی دستگاه های دولتی و همچنین بخش خصوصی ارائه شده است.

وی ادامه داد: طی دو سال اخیر با فعالیت و پیگیری خوب کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان، تعداد ۴۷ مورد مجوز قانونی فعالیت در سواحل استان هرمزگان صادر شده است.

استاندار هرمزگان افزود: سیاست گذاری دقیق همراه با اجرای مناسب در راستای صدور مجوز و جلوگیری از فعالیت های غیرقانونی در سواحل، آثار مناسبی را طی سال های اخیر در استان هرمزگان به همراه داشته است.

همتی تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی و مناطق آزاد که اقداماتی را در حوزه سواحل، جزایر و بنادر استان انجام داده‌اند، ملزم به دریافت مجوز برای فعالیت از سوی سازمان بنادر و دریانوردی هستند.

وی گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده در این نشست، این دستگاه ها تا پایان تیرماه سال جاری فرصت دارند تا مسائل خود در این حوزه را حل کنند و مجوز قانونی فعالیت را دریافت نمایند و در غیر این صورت سازمان بنادر و دریانوردی این اختیار را دارد که برخورد قانونی را با تخلفات انجام دهد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: ساماندهی و مدیریت سواحل استان هرمزگان باید بر مبنای استاندارد، سیاست گذاری و راهبری دقیق و مشخص انجام شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.