تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
4
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان اعلام کرد:

رونمایی از چهار خدمت جدید در هفته ششم اجرای طرح ۳۰۷۰/ غیرحضوری شدن احتساب دوران سربازی به عنوان سابقه بیمه و پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا

  • کد خبر : 23861
  • 26 آذر 1399 - 10:36
رونمایی از چهار خدمت جدید در هفته ششم اجرای طرح ۳۰۷۰/ غیرحضوری شدن احتساب دوران سربازی به عنوان سابقه بیمه و پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از غیرحضوری شدن 4 خدمت جدید از جمله پرداخت حق بیمه و احتساب دوران خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه افراد و همچنین پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا در هفته ششم اجرای طرح 3070 خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، “عباس اکبری” با ارایه توضیحاتی در این خصوص اظهار داشت: براساس طرح ۳۰۷۰ که از پنج هفته پیش در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت، هر هفته چند خدمت غیرحضوری جدید در این سازمان رونمایی و از طریق درگاه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

وی افزود: با احتساب ۴ سرویس جدیدی که در هفته ششم اجرای طرح ۳۰۷۰ با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد، تعداد خدمات غیرحضوری ارایه شده در قالب این طرح به ۱۳ مورد رسیده است.

اکبری پرداخت حق بیمه و احتساب دوران خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه را از جمله خدمات سازمان تأمین اجتماعی برشمرد که طی هفته جاری به صورت کاملا غیرحضوری ارائه می‌شود و نیازی به مراجعه افراد برای دریافت این خدمت نخواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: غیرحضوری شدن این خدمت از طریق تبادل اطلاعات با سازمان نظام وظیفه صورت گرفته و شرط استفاده غیرحضوری از آن، داشتن کارت پایان خدمت هوشمند است.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت غیرحضوری غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا به عنوان دومین سرویس غیرحضوری این سازمان در هفته ششم طرح ۳۰۷۰ است؛ بیمه شدگانی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند برای دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری منحصرا باید از طریق سامانه خدمات غیرحضوری ثبت درخواست کنند و نیازی به مراجعه حضوری آنان به شعب تأمین اجتماعی نیست.

اکبری از پیگیری های صورت گرفته از سوی سازمان تامین اجتماعی برای عدم نیاز به ثبت درخواست غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا نیز سخن به میان آورد و افزود: در صورت تحقق این امر مهم، برای ارسال اطلاعات مورد نیاز از سوی مراجع قانونی به سازمان تأمین اجتماعی نیازی به ثبت درخواست بیمه شدگان مبتلا به کرونا نخواهد بود و غرامت دستمزد ایام بیماری بدون ثبت درخواست به حساب آنان امکان پذیر خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان مشاهده جزئیات و گردش حساب بدهی تمامی کارفرمایان کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی و همچنین دریافت غیرحضوری اعتراض احتمالی کارفرمایان به بدهی اعلامی و تعیین زمان رسیدگی را به عنوان دو خدمت غیرحضوری دیگر سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد.

وی در همین رابطه توضیح داد: با بهره‌برداری از این دو سرویس کارفرمایان می‌توانند از جزئیات مربوط به بدهی خود مطلع شوند و اگر اعتراضی به بدهی دارند به صورت غیرحضوری ثبت اعتراض کنند و اعلام زمان رسیدگی به اعتراض کارفرمایان نیز در همین سامانه امکان پذیر است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23861
  • منبع : روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.