تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

دیدار سردار نیک رو با خانواده شهیده مدافع سلامت لیلا بهمن زاده شد

  • کد خبر : 47463
  • 21 دی 1402 - 15:00
دیدار سردار نیک رو با خانواده شهیده مدافع سلامت لیلا بهمن زاده شد

به گزارش هرمزگان امروز ، سردار نیک رو؛ جانشین معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهیده مدافع سلامت لیلا بهمن زاده دیدار کرد.

سردار نیک رو با بیان اینکه جایگاه شهدا در نزد خداوند در بالاترین مراتب بهشت و در نزد ملت شریف ایران همواره جاودانه است گفت: همه وظیفه داریم به خانواده و فرزندان شهدا احترام ویژه بگذاریم و تلاش کنیم تا موانع موجود در راه رشد و بالندگی را از مسیر آنان بزدایم و کمک کنیم تا راه شهدا همواره در دل‌ها زنده بماند.

جانشین معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : نقش شهدای سلامت در دوران کرونا بسیار مهم و تعیین‌کننده بوده و اگر این عزیزان در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا نمی‌جنگیدند به‌طور حتم آمار تلفات بسیار چشمگیر و غیرقابل‌باور بود.

وی ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی را از صفات بارز شهدا خواند و گفت:  ایثارگران و شهدا هر جا خطری را احساس کردند به میدان شتافتند و با جان‌فشانی خود مانع از ایجاد خطر برای هموطنان شدند. حرکت در مسیر و راه شهدا و منویات مقام معظم رهبری موجب بصیرت افزایی و بیمه شدن کشور و انقلاب از آسیب‌ها و گزند دشمنان اسلام می‌شود و به ما اعتمادبه‌نفس، ایثار و ازخودگذشتگی را می‌آموزد تا با حفظ استقلال کشور به سمت بالندگی و افتخار در همه امور قدم‌های استوار و محکمی برداریم.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=47463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.