تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
4

دفاع ملت از مؤلفه های قدرت ایران اسلامی

  • کد خبر : 5021
  • 16 تیر 1398 - 9:10
دفاع ملت از مؤلفه های قدرت ایران اسلامی

امام جمعه بندرعباس گفت: ملت ایران از انرژی هسته‌ای و صنایع نظامی با قدرت هر چه بیشتر دفاع می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، آیت الله نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: به هیچ قدرتی اجازه تعدی به دانش هسته‌ای را نمی‌دهیم و با تمام وجود از داشته‌های نظامی خود محافظت می‌کنیم.
وی به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن اشاره کرد و گفت: تحریم دشمنان نه تنها ما را از دستاورد‌های علمی، فرهنگی و صنعتی دور نکرد بلکه موجب خود باوری و اتکا به توانایی‌های داخلی شد.
خطیب جمعه بندرعباس در بخشی دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز مالیات راه اقتصاد مقاومتی را قطع ارتباط از نفت عنوان کردو گفت:نبود وابستگی به نفت در گرو افزایش مالیات است و این امر فقط با رونق تولید در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و دامداری تحقق می‌یابد.
آیت الله نعیم آبادی با گرامیداشت روز قلم این روز را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت و افزود: فعالان این عرصه باید هدفدار و متناسب با نیاز‌های جامعه گام بردارند و از یاس و ناامیدی بپرهیزند.
وی همچنین به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی با درایت حکیمانه خود در صدد رشد فرهنگی و اعتلای مذهبی جامعه حتی در نقاط دور دست کشور بود و به همین خاطر سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: اکنون نیز در خیلی از مناطق دور افتاده کشور روحانی فعالیت نمی‌کند و با حمایت‌های مسئولان و نهاد‌های خیریه این امر مهم محقق می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.