تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
2

جلسات پیگیری مقابله با آفت ملخ به صورت روزانه برگزار می شود

  • کد خبر : 4081
  • 27 خرداد 1398 - 10:02
جلسات پیگیری مقابله با آفت ملخ به صورت روزانه برگزار می شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: حسب دستور استاندار و تاکید معاون عمرانی استانداری هرمزگان، جلساتی به منظور پیگیری و بررسی راه های مقابله با آفت ملخ به صورت روزانه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، علیرضا صفا ایسینی ضمن اعلام این خبر افزود: اعضای اصلی جلسات پیگیری و بررسی راه های مقابله با ملخ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان هستند که باید در تمامی جلسات روزانه حضور داشته باشند.
وی اضافه کرد: مقرر شده که از فرمانداری های استان گزارشات آخرین وضعیت میزان ریزش ملخ ها به صورت روزانه جمع آوری و در جلسات پیگیری و بررسی راه های مقابله با آفت ملخ ارائه شود.
صفاایسینی خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی نیز گزارشات آخرین وضعیت مقابله با این آفت را در این جلسه ارائه و مورد بررسی قرار گیرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تصریح کرد: حسب دستور استاندار هرمزگان مبنی بر مشارکت همه جانبه اعم از نیرو های مسلح(نظامی و انتظامی) ، فرمانداری ها و سایر دستگاه ها در ریشه کنی آفت ملخ، همه ارگان های استان باید جهت تامین نیاز تجهیزات برای مقابله با هجوم این آفت اقدامات لازم را انجام دهند.
وی اضافه کرد: در پایان هر جلسه گزارشی از آخرین وضعیت ریزش ملخ در استان و مقابله صورت گرفته با آن به معاون عمرانی به منظور ارائه به استاندار هرمزگان ارسال خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.