تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
7

تولید و اشتغال با توسعه صنایع رونق می گیرد

  • کد خبر : 3391
  • 11 خرداد 1398 - 12:38
تولید و اشتغال با توسعه صنایع رونق می گیرد

نشست دبیران شوراهای امر به معروف صنایع هرمزگان به میزبانی فولاد کاوه جنوب کیش و با حضور حجه الاسلام اسماعیلی دبیر ستاد امر به معروف برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز،نشست دبیران شوراهای امر به معروف صنایع هرمزگان به میزبانی فولاد کاوه جنوب کیش و با حضور حجه الاسلام اسماعیلی دبیر ستاد امر به معروف برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران، کارکنان وکارگران زحمتکش صنایع استان گفت: ارزش کار و تلاش برای کسب روزی، برابر مجاهد راه خداست و کار طاقت فرسا در کنار کوره های ذوب فولاد و آلومینیوم اجر مضاعف دارد. وی افزود : امروز یکی از معضلات کنونی کشور بیکاری است و بسیاری از آسیب های اجتماعی از عدم اشتغال جوانان است و برای حل این معضل باید تولید رونق پیدا کند و برای پیشرفت صنایع و تولید ، نیازمند توسعه صنایع استان هستیم و این امر محقق نمی شود مگر با حضور مدیران جهادی و نیروهای پرتلاش که بتوانند با ایجاد و تحکیم زیر ساخت های لازم، بهره وری و تولید را افزایش دهند و به نحو شایسته از سرمایه های عظیم و ارزشمند استان استفاده کند. دبیر ستاد امر به معروف هرمزگان گفت:خوشبختانه برخی از مدیران صنایع استان توانمند، متعهد، باغیرت ، و پاکدست هستند و سالها در صنعت موسپد کرده اند و از سابقه روشنی برخوردارند که باید با تفکر اقتصاد مقاومتی کوشش نمایند و شرایط پیشرفت صنایع و معادن را فراهم آورند. اسماعیلی گفت : از مهمترین آسیب ها و گره های موجود دربرخی صنایع میتوان به گماشتن مدیران فاقد تجربه، چهره های سیاسی و دخالت جریانات سیاسی و حزبی دانست. وی افزود: مدیرانی که دغدغه ندارند و بصورت پروازی هفته ای سه روز سر کار حاضر می شوند نمی توانند در شرایط کنونی ثبات، امنیت اقتصادی و رونق تولید را برای کشور فراهم آورند.

حجه الاسلام اسماعیلی با تاکید بر ایجاد اطاق فکر در صنایع استان گفت: امیدواریم با تشکیل اطاق فکر در صنایع استان به شعار همه مسئولیم در برطرف ساختن معضلات تولید و کاهش آسیب های اجتماعی جامه عمل بپوشانیم. دبیر ستاد امر به معروف استان هرمزگان در پایان سخنانش گفت: امر به معروف و نهی از منکر حوزه وسیعی دارد و تمام جوانب زندگی و محیط کار را در بر می گیرد. بزرگترین منکر امروز در کشور بیکاری، بی تدبیری و فساد اقتصادی است.

دبیر ستاد امر به معروف هدف از تشکیل کمیته دبیران شورای امر به معروف صنایع را هماهنگی در جهت شناسایی مصادیق معروف و منکر در صنایع و ایجاد اطاق فکر جهت کاهش آسیب های موجود، آموزش شیوه های امر به معروف و به کارگیری آنها در راستای ایجاد حس مسئولیت پذیری و نظارت اجتماعی دانست.

در ادامه جلسه محمدی دبیر کمیته امر به معروف صنایع استان و دبیران شوراهای صنایع استان به ارائه پیشنهادات و برنامه های پیش رو در سال جاری پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3391

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.