تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
2

توان علمی اعضای نظام مهندسی کشاورزی در اجرای طرح های این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد

  • کد خبر : 4462
  • 03 تیر 1398 - 9:29
توان علمی اعضای نظام مهندسی کشاورزی در اجرای طرح های این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد

استاندار هرمزگان گفت: ما از توان علمی، فنی و دانش اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در هرمزگان در راستای اجرای طرح های بزرگ همچون مزارع پرورش میگو، پرورش ماهی در دریا و توسعه کشت گلخانه ای استفاده می ‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در نشست شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان، عنوان کرد: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان یک مجموعه غیر دولتی می تواند کمک های بسیاری برای بهبود انجام فعالیت‌ها در این حوزه داشته باشد.
وی ادامه داد: تمامی فعالیت هایی که می‌تواند از طریق مجموعه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ارائه شود، از طریق دستگاه های اجرایی این حوزه احصا و به این بخش واگذار شود.
استاندار هرمزگان خواستار ارائه راهکارهای مناسب جهت ارتقای بهره وری در حوزه های کشاورزی، شیلات و منابع طبیعی توسط نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شد و بیان داشت: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می تواند با اتکاء به توان علمی خود راهکارهای خوبی را در راستای ارتقاء بهره وری ارائه دهد.
همتی تاکید کرد: ما آمادگی لازم برای حمایت از طرح ها، برنامه ها و ایده های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در استان را داریم.
استاندار هرمزگان همچنین بر ساماندهی فارغ التحصیلان رشته‌های حوزه کشاورزی، محیط زیست، شیلات و منابع طبیعی توسط نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تاکید کرد و اظهار داشت: مجموعه نظام مهندسی می تواند، شرایط را جهت ورود فارغ‌التحصیلان این حوزه به عرصه تولید فراهم کند.
وی گفت: ما از توان علمی، فنی و دانش اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در هرمزگان در راستای اجرای طرح های بزرگ همچون مزارع پرورش میگو، پرورش ماهی در دریا و توسعه کشت گلخانه ای استفاده می ‌کنیم.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: همچنین آمادگی داریم تا به فارغ التحصیلان و دانش‌آموختگان دانشگاهی رشته های حوزه کشاورزی در استان جهت راه اندازی فعالیت های تولیدی، تسهیلات ارزان‌قیمت بدون سود بانکی پرداخت کنیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.