تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

تلاش برای بهبود وضعیت ساختار سازمانی تشکیلات استانداری و فرمانداری ها

  • کد خبر : 10760
  • 28 مهر 1398 - 10:16
تلاش برای بهبود وضعیت ساختار سازمانی تشکیلات استانداری و فرمانداری ها

تلاش برای بهبود وضعیت ساختار سازمانی تشکیلات استانداری و فرمانداری ها و تامین امکانات مورد نیاز برای انجام ماموریت های سازمانی در دستور کار مدیران قرار دارد.

به گزارش هرمزگان امروز: نازنین شیبانی در جلسه کمیته ساختار سازمانی استانداری هرمزگان، عنوان کرد: تلاش می کنیم پست های مدیریتی در اختیار کارکنان این سازمان قرار دهیم و مسیر رشد آنان را بیش از گذشته فراهم کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان اجرای برنامه های رفاهی کارکنان را از اهداف سازمان برشمرد و گفت: با عقد قراردادهایی درحوزه درمان، سالن های ورزشی در سطح شهر و برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی ویژه کارکنان استانداری تلاش می کنیم باشرایط موجود رضایتمندی کارکنان را فراهم کنیم.

وی تکریم فرمانداران ، بخشداران ، نیروهای توانمند و تقویت جایگاه آنان را از جمله های راهبردهای اصلی برشمرد و گفت: تلاش برای بهبود وضعیت ساختار تشکیلات و تامین امکانات مورد نیاز برای انجام ماموریت های در دستور کار مدیران استان قرار دارد.

شیبانی خواستار تشکیل کمیته های مشورتی مدیران استانداری و فرمانداری با کارکنان شد و افزود: بخش مهمی از موفقیت مدیران، وابسته به اقتدار آنان و نحوه تعامل با کارکنان است.

وی در ادامه تصریح کرد: چالش قانون منع بکارگیری بازنشستگان را به فرصت تبدیل خواهیم کرد و تصمیم داریم برای جایگزینی مدیران بازنشسته از مدیران جوان بهره گرفته و زمینه تحرک بهتر در این استان را فراهم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در همه رویدادها استانداری بعنوان دستگاه حاکمیتی مورد توجه است و باید پاسخگو باشد، در این شرایط فرمانداری ها و بخشداری ها باید امکانات و توانمندی های لازم را برای پاسخگویی به نیازها در اختیار داشته باشند.

با بیان اینکه وجود نیروهای توانمند و خبره در سطوح مختلف در مجموعه استانداری و فرمانداری ها به عنوان اولین نیاز است، افزود: نیروهای نظارت کننده و راهبر باید از نگاه عالمانه و اشراف کامل بر حوزه مسئولیت خود برخوردار باشند.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت کار در فرمانداری ها و بخشداری ها باید به درستی تبیین شود، گفت: همه فعالیت های دیگر دستگاه های اجرایی در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را باید مجموعه کارکنان و مدیران ارشد استانداری راهبری و نظارت کنند و تحقق این وظیفه نیازمند امکاناتی است که باید در مجموعه فراهم شود.
وی با بیان اینکه رعایت مقررات و تعهد به قوانین را باید از خودمان شروع کنیم، تصریح کرد: در این راستا نگاه ویژه ای به فرمانداران و بخشداران داریم و برای رفع نیازها و مشکلات فرمانداری ها و بخشداری ها همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.