تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
4

تغییر ساعت کار اداری مراکز دولتی و غیر دولتی هرمزگان

  • کد خبر : 4027
  • 26 خرداد 1398 - 8:38
تغییر ساعت کار اداری مراکز دولتی و غیر دولتی هرمزگان

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تغییر ساعت کار اداری مراکز دولتی و غیر دولتی استان هرمزگان از ۲۶ تا ۲۸ خرداد به دلیل گرمای هوا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، نازنین شیبانی با صدور اطلاعیه ای خطاب به سازمان ها، ادارات کل، شرکت ها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات عمومی غیر دولتی، شهرداری ها و موسسات آموزشی گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و بروز گرمای شدید در استان و به منظور جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال شهروندان به این وسیله ساعت کار اداری در هرمزگان در *روزهای ۲۶ لغایت ۲۸ خرداد از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ خواهد بود.
وی افزود: ساعات کار بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و آتش نشانی نیز به روال سابق است، ضمن آنکه دانشگاه ها و مراکز آموزشی در ایام تابستان دایر نخواهند بود.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند و در صورت گزارش عدم رعایت صرفه جویی با دستگاه متخلف برخورد قانونی خواهد شد.
شیبانی گفت: صداو سیمای مرکز خلیج فارس، همکاری لازم درخصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی و تشویق مردم به این کار با شرکت برق استان را در دستور کار داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق صنایع و حوزه های تجاری در دوره زمانی یاد شده تاکید و موارد تخلف را به استانداری گزارش دهد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.