تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
1

تاکید سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر پرداخت بدهی سازمان های بیمه گر به دانشگاه علوم پزشکی

  • کد خبر : 3504
  • 18 خرداد 1398 - 8:43
تاکید سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر پرداخت بدهی سازمان های بیمه گر به دانشگاه علوم پزشکی

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر تسریع در پرداخت بدهی طرح سلامت به دانشگاه علوم پزشکی استان توسط سازمان های بیمه گر تاکید کرد و گفت: باید به منظور رفع مشکل علوم پزشکی استان سازمان های بیمه گر راهکار مناسبی برای پرداخت این بدهی ها تعریف کنند.

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر عباس میرزاد در جلسه پیگیری مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از سازمان های بیمه گر، افزود: طرح تحول سلامت به منظور کاهش هزینه های مردم در حوزه درمان اجرایی شده و یکی از طرح های عامه المنفعه است که در دولت یازدهم و دوازدهم به منظور عدالت اجتماعی در حوزه درمان پیگیری شده است.

وی اضافه کرد: دولت از اجرای این طرح به دنبال ایجاد عدالت عمومی در حوزه درمان و سلامت جامعه بود و هست که باید برای رسیدن به این هدف بزرگ سازمان های بیمه گر باید به تعهدات خود به درستی عمل کنند.

میرزاد با اشاره به بدهی میلیاردی سازمان های بیمه گر به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، بیان کرد: با توجه به اینکه عدم پرداخت بدهی توسط سازمان های بیمه گر موجب بروز مشکلات در ارایه خدمات درمانی در استان شده این سازمان ها باید در پرداخت بدهی خود تعجیل کنند.

وی تاکید کرد: باید مسئولان و مدیران سازمان های بیمه گر استان رایزنی های لازم به منظور پرداخت بدهی ها با مراکز سازمان بیمه را انجام دهند و با تمام توان پیگیر این موضوع باشند.

میرزاد خاطر نشان کرد: سازمان های بیمه گر با عمل به تعهدات خود در طرح تحول سلامت می توانند در افزایش و استمرار ارائه خدمات درمانی به مردم نقش موثر داشته باشند و مدیران این سازمان ها با این هدف پیگیر پرداخت بدهی های مجموعه خود به حوزه سلامت استان باشند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.