تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
3

تاکید رئیس ستاد انتخابات هرمزگان بر رعایت اصل بی طرفی و اجرای مر قانون

  • کد خبر : 3517
  • 18 خرداد 1398 - 9:17
تاکید رئیس ستاد انتخابات هرمزگان بر رعایت اصل بی طرفی و اجرای مر قانون

اولین جلسه ستاد انتخابات استان هرمزگان با هدف هماهنگی و پیشبرد برنامه های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراهای اسلامی به ریاست سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و با حضور اعضا و روسای کمیته های این ستاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این جلسه با اشاره به تاثیرگذار بودن فضای عمومی کشور در روند برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت بالای مردم گفت: همه افراد و دست اندرکاران انتخابات باید اصل بی طرفی را رعایت و مر قانون را سرلوحه کارها و اقدامات خود قرار دهند و از هرگونه اقدام شائبه برانگیز خودداری کنند‌.

دکتر عباس میرزاد در راستای نیازسنجی امکانات شهرستان ها، به فرمانداران و بخشداران سراسر استان تاکید کرد: ضمن برآورد امکانات و نیازهای خود، مشکلات را به منظور اتخاذ تدابیر لازم به ستاد انتخابات استان اعلام کنند.

وی با تشریح و تبیین برخی از مهم‌ترین وظایف کمیته‌های ستاد انتخابات، افزود: کمیته‌های زیرمجموعه ستاد انتخابات استان باید در اسرع وقت جلسات خود را تشکیل و بر اساس زمان بندی اعلام شده، وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان بر برگزاری منظم جلسات این ستاد، پیگیری جدی و هماهنگی امور توسط روسای کمیته ها و اعضای ستاد انتخابات تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: همدلی، انسجام، وفاق و امید آفرینی به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضروری است.

در پایان این جلسه احکام اعضای ستاد انتخابات هرمزگان توسط سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به آنان اعطا شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.