تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
6
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

بندرعباس، حاجی آباد و بستک در وضعیت نارنجی و دیگر شهرستان‌ها در وضعیت زرد شیوع کرونا هستند

  • کد خبر : 23763
  • 24 آذر 1399 - 11:47
بندرعباس، حاجی آباد و بستک در وضعیت نارنجی و دیگر شهرستان‌ها در وضعیت زرد شیوع کرونا هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: همچنان شهرستان‌های بندرعباس، حاجی آباد و بستک در وضعیت نارنجی و دیگر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

به گزارش هرمزگان امروز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: همچنان شهرستان‌های بندرعباس، حاجی آباد و بستک در وضعیت نارنجی و دیگر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

سعید ناجی افزود: در شهرستان های با وضعیت نارنجی اداره‌های ارائه‌ دهنده خدمات ضروری و همچنین دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با دو سوم کارکنان و در سایر اداره ها با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.

وی ابراز کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی، به سه شهرستان نارنجی در هرمزگان شامل بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک و همچنین ورود خودروهای شخصیِ پلاک بومیِ این شهرستان‌ها به سایرشهرها ممنوع است.

ناجی عنوان کرد: ممنوعیت رفت و آمدهای شبانه خودروهای مشمول نیز از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استمرار دارد و بر اساس این مصوبه، این ممنوعیت در شهرستان بندرعباس، برقرار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: سایر شهرستان‌های هرمزگان نیز که در وضعیت زرد قرار دارند، کارکنان اداره‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر اداره‌های ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23763
  • منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.