تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
4

برپایی میز خدمت مسئولین قضایی در میعادگاه های نماز جمعه استان هرمزگان

  • کد خبر : 4351
  • 01 تیر 1398 - 10:25
برپایی میز خدمت مسئولین قضایی در میعادگاه های نماز جمعه استان هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: در راستای عمل به مطالبه به حق مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه مبنی بر ارائه خدمت آسان به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم ،مسئولین قضایی استان هرمزگان در قالب برپایی میز خدمت در میعادگاه های نماز جمعه در اقصی نقاط استان ، مشکلات و مطالبات مردم را بررسی نمودند.

در آستانه هفته قوه قضائیه و به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم ، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۴۶ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کرد.
در این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی همچون تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی ارائه کردند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این دیدار بیان داشت: عمل به مطالبه به حق مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه مبنی بر ارائه خدمت آسان به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم، از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه های نماز جمعه در اقصی نقاط استان هرمزگان است.
علی صالحی اظهار داشت: در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس و اعضای شورای قضایی استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس ، ضمن استماع مطالبات ۲۴۶ نفر از شهروندان، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های مردم دستورات لازم صادر شد.
شایان ذکر است : برپایی میز خدمت مسئولین قضایی استان هرمزگان همزمان با بندرعباس در میعادگاه های نمازجمعه در سراسر استان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.