تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
4

بازدید سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از مرکز توانمند سازی و کمپ درمانی معتادین

  • کد خبر : 3829
  • 22 خرداد 1398 - 9:13
بازدید سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از مرکز توانمند سازی و کمپ درمانی معتادین

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتى و اجتماعی استانداری هرمزگان از مرکز توانمند سازی و جامعه پذیری معتادین و کمپ درمان و کاهش آسیب معتادین ماده ۱۶ مبارزه با مواد مخدر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر عباس میرزاد در این بازدید زمینه های انتقال کمپ درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ مبارزه با مواد مخدر به مرکز توانمندسازی و جامعه پذیری معتادین را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
وی قرار گرفتن این دو مرکز در کنار یکدیگر جهت ارایه خدمات بهتر به بهبودیافتگان را مثبت دانست و عنوان کرد: معتادینی که به مرکز درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ منتقل می شوند معتادین متجاهر هستند که نیازمند توجه و کمک بیشتری هستند.
میرزاد خاطر نشان کرد: سعی بر این شده که تا حد امکان معتادین متجاهر استان به مرکز درمان آسیب ماده ۱۶ منتقل شوند و معتادین دیگر استان ها به شهرهای خود به منظور درمان از طریق رابط قضایی منتقل می شوند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به خدمات قابل ارائه در مرکز توانمند سازی و جامعه پذیری معتادین، گفت: در این مرکز بهبود یافتگان بدون سرپرست یا ترد شده از خانواده به منظور درمان تکمیلی و به مدت چهار ماه نگهداری می شوند که طی این مدت از دوره های آموزشی فنی و حرفه ای به منظور توانمند سازی و ایجاد اشتغال بهرمنده خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.