تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
7

ارایه خدمات تخصصی پوست در مجتمع درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با تعرفه دولتی

  • کد خبر : 360
  • 10 مرداد 1395 - 10:12
ارایه خدمات تخصصی پوست در مجتمع درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با تعرفه دولتی

خدماتی از جمله لیزر درمانی ، برداشتن خال ، کیست ، زگیل و تمامی ضایعات خوش خیم و بد خیم پوستی در این کلینیک با تعرفه دولتی ارائه می گردد

به گزارش هرمزگان تودی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان گفت: با افتتاح کلینیک تخصصی پوست در مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس، خدمات تخصصی این بخش با تعرفه دولتی انجام می شود.

دکتر سید حسین داودی اظهار داشت: خدماتی از جمله لیزر درمانی ، برداشتن خال ، کیست ، زگیل و تمامی ضایعات خوش خیم و بد خیم پوستی در این کلینیک با تعرفه دولتی ارائه می گردد .

وی افزود: راه اندازی این کلینیک که گامی مهم در جهت ارتقاء شاخص های بهداشت و درمان در هرمزگان است، با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت محقق شده است.وی تصریح کرد: این مرکز درمانی با متراژ ۲۴۰ متر مربع در ضلع غربی مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم بندرعباس واقع شده و هم اکنون سه پزشک متخصص عضو هیات علمی دانشگاه و عضو انجمن متخصصان پوست در این مرکز مشغول طبابت هستند.

مجتمع پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بزرگترین بیمارستان استان هرمزگان و یکی از بیمارستان های مرجع استان است که بیماران از سراسر استان جهت تشخیص و درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند.

این مرکز آموزشی، تحقیقاتی، درمانی و بهداشتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است و به صورت دولتی اداره می شود.طرح ابتدایی بیمارستان شهید محمدی در سال ۱۳۴۶ بعنوان بیمارستان ۷۰ تختخوابی به تصویب رسید ولی در سال ۱۳۴۷ با تغییر به ۲۲۲ تختخوابی ساخت آن شروع شد و در سال ۱۳۵۹ پس از اتمام بنای ساختمان،آغاز به کار کرد.

بازسازی این بیمارستان در سال ۹۴پایان یافت و هم اکنون با حدود ۴۵۰ تخت مصوب مشغول فعالیت است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.