تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

ارائه طرح حامیم ۳ در شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

  • کد خبر : 47378
  • 20 دی 1402 - 15:00
ارائه طرح حامیم ۳ در شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

به گزارش هرمزگان امروز ، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و اعضای شورای فرهنگی دانشگاه برنامه و اهداف طرح حامیم ۳ مطرح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اهداف این طرح در مرحله دانشگاهی گفت: شناسایی و جذب فعالان سیاسی و فرهنگی، شبکه سازی و توانمندسازی فعالان فرهنگی و سیاسی در عرصه اخلاق، معرفت و مهارت های زندگی، بالا بودن سطح آگاهی و تربیت نیروی کنشگر نسبت به مسائل، تقویت بنیه فکری و اعتقادی دانشجویان فعال فرهنگی ، سیاسی، امید آفرینی، تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی، تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه ها و استعداد سنجی و استفاده حداکثری از توانمندی ها و ظرفیت های دانشجویان از اهداف مهم این طرح است.

دکتر غلامعلی جاودان افزود: اعضای کمیته دانشگاهی حامیم شامل: مسئول دفتر نهاد، شورای هماهنگی (بسیج دانشجویی، تشکل ها و کانون های دانشجویی)، معاون فرهنگی دانشجویی و مدیرگروه معارف اسلامی دانشگاه هستند.

دکتر جاودان عنوان کرد: شناسایی و جذب و ثبت نام توسط بسیج دانشجویی، تشکل ها، کانونها، هیئات، گروه معارف اسلامی در مرحله آغازین این طرح صورت می گیرد.

وی بیان کرد: این دوره در ۳ الی ۴ هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه روزانه ۶ ساعت آموزشی و ۴ ساعت برنامه آزاد فرهنگی بر اساس قالب مصوب وابلاغی کمیته استانی برگزار می شود.

دکتر جاودان اظهار کرد: شیوه ارائه دروس بصورت گفتگو محور پیرامون مسائل جاری کشور، اردوی خارج از دانشگاه، بازدید از صنایع و نیروی دریایی سپاه می باشد.

وی تصربح کرد: نفرات شرکت کننده در طرح ۱۵۰ نفر (۷۵ نفر آقا و ۷۵ نفر خانم)،(بسیج ۴۰ نفر، هیئت ۳۰ نفر، انجمن ۳۰ نفر و نماینده کانون ها ۳۰ نفر می باشد.

دکتر جاودان با اشاره به اینکه ثبت نام از ۲۰ دیماه لغایت ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ می باشد؛ ابراز کرد: شیوه انتخاب از طریق مصاحبه با اولویت بسیج دانشجویی، تشکل ها، هیئات و کانون ها
جلسه توجیهی و آشنایی با طرح حامیم ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=47378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.