تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
4

آمادگی دفتر فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات

  • کد خبر : 4399
  • 02 تیر 1398 - 9:22
آمادگی دفتر فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری هرمزگان نقش کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات را بسیار حساس و مهم دانست و از آمادگی دفتر فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، مهرداد یزدانی در جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان هرمزگان، عنوان کرد: کمیته های شهرستانی زیرمجموعه ستاد انتخابات استان در حوزه فناوری اطاعات باید در اسرع وقت جلسات نهایی خود را تشکیل و بر اساس زمان بندی اعلام شده، وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.
وی ادامه داد: تکمیل تجهیزات اساسی در حوزه فناوری برای برگزاری انتخابات در فرمانداری های شهرستان های تابعه استان انجام شده است و درحال جمع بندی نهایی آمار و اطلاعات هستیم.
وی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده طی بازدید های میدانی و برگزاری جلسات با رابطین در فرمانداری های شهرستان های تابعه استان در حوزه فناوری اطلاعات و امنیت شبکه در استان هرمزگان با هیچ مشکلی مواجه نشویم و با اعلام آمادگی همه دست اندرکاران انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه در استان باشیم.
مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری هرمزگان بیان داشت: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان لازم است همه کمیته های شهرستانی، برنامه ریزی لازم را برای اجرای هرچه بهتر وظایف خود داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.