تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

آثار سینمایی و تلویزیونی بیشتری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و توانمندی های استان تولید شود

  • کد خبر : 5009
  • 16 تیر 1398 - 8:53
آثار سینمایی و تلویزیونی بیشتری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و توانمندی های استان تولید شود

استاندار هرمزگان خواستار تولید آثار سینمایی و تلویزیونی بیشتری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و توانمندی های استان هرمزگان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در نشست با عوامل سازنده فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره، عنوان کرد: استان هرمزگان از پتانسیل های بکر، ناشناخته و بی نظیری در همه زمینه ها برخوردار است.
وی ادامه داد: این استان دارای صنایع بزرگ و معادن مهم است و ۵۴ درصد صادرات و واردات کشور از هرمزگان انجام می شود.
استاندار هرمزگان افزود: در بخش کشاورزی، هرمزگان مزیت های خاص و بسیار خوبی دارد که محصولاتی همچون سیر بشاگرد، نارنگی سیاهو و خرمای پیارم حاجی آباد از نمونه های آن هستند و نشان می دهد کشاورزی این استان دارای استعداد فراوان است.
همتی بیان داشت: حوزه گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت های بزرگ و مهم هرمزگان مطرح است که مورد توجه قرار گرفته تا علاوه بر معرفی این استان به دیگر مردم کشور، موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال شود.
وی گفت: به عنوان مثال بشاگرد می تواند قشلاق ایران باشد، چرا که در تابستان ها ۴۰ روز بارندگی دارد و این خود یک ظرفیت گردشگری است که نشان دادن این جاذبه ها تاثیر بسزایی در شکوفایی و رونق اقتصادی این منطقه خواهد داشت.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: همه ما باید ‌بکوشیم با بهره گیری از تکنولوژی روز و دسترسی به فضای مجازی، ظرفیت های گردشگری این استان را به هموطنان عزیز و سایر مردم دنیا معرفی کنیم.
همتی خاطرنشان کرد: مناطق گردشگری بی نظیری در این استان وجود دارد که هنوز بکر باقی مانده و این ظرفیت باید به سمت شکوفایی منطقه سوق پیدا کند و عنصر رسانه و هنر بصری نظیر سینما و تلویزیون و به خصوص هنرمندان این استان نقش بسزایی در معرفی، رونق بخشیدن و شکوفایی این منطقه خواهند داشت.
وی از تولید فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره که به معرفی جاذبه های طبیعی و پتانسیل های موجود هرمزگان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آداب و سنت ها و گردشگری می پردازد ابراز خرسندی نمود و از همه دست اندرکارانی که در تهیه و ساخت این فیلم تلاش می کنند، تشکر و قدردانی کرد.
استاندار هرمزگان اظهار داشت: استانداری هرمزگان حمایت و همکاری لازم را در جهت ساخت و تولید این فیلم که در معرفی و استعدادهای بی نظیر استان گامی مؤثر است را خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.